مورایس: شارجه تیم قدرتمندی است اما ما برای پیروزی می‌جنگیم

عصر ایران . ۱۴۰۳/۷/۳۰،‏ ۱۹:۵۹


استیون انزونزی ستاره مشهور سپاهانی‌ها ژوزه مورایس را در کنفرانس خبری پیش از مصاف هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا برابر شارجه همراهی کرد.

به گزارش فوتبال 360، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با شارجه امارات در چارچوب دور سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اینطور حرف‌هایش را با تحسین و تمجید از زیبایی‌های شهر شارجه امارات آغاز کرد: «باعث افتخار من است که اینجا هستم. کشور خیلی زیبایی است و به خصوص شهر شارجه زیبا است. خیلی خوب مورد استقبال قرار گرفتیم».

او سپس درباره شرایط فنی مسابقه گفت: «تیم و مربی خیلی خوبی در مقابل ما قرار گرفته است. رقبای خوبی داریم و هر دو تیم برای صعود به مرحله بعد می‌جنگند».

مورایس در ادامه در پاسخ به سوالی درباره تعویق بازی لیگ سپاهان مقابل نساجی و اینکه آیا قصد داشته با اقتدار بیشتری به مصاف با شارجه برسد، گفت: «تعویق بازی لیگ برتر سپاهان ربطی به این بازی نداشت و به خاطر بازی تیم ملی ایران بود که مجبور شد بازی خانگی را بیرون برگزار کند و یک روز طول می‌کشید تا بازیکنان بعد از بازی تیم ملی به کشورشان برگردند. این موضوع چیزی نبود که ما بخواهیم زیرا برای ما نیز مهم بود که در جریان بازی‌ها باشیم و بدن بازیکنان را بالا نگه داریم».

او با اشاره به مشکلات تیمش در فیفادی مهرماه می‌گوید: «شش بازیکن داخلی در‌تیم ملی ایران و یک بازیکن خارجی در تیم ملی داشتیم که حتی به روز بازی نیز نمی‌رسید و شرایط خوبی نبود. امیدوارم سازمان لیگ برنامه‌ریزی خوبی انجام دهد تا بازی‌ها انجام شود، زیرا خوب نیست یک تیم ۱۱ بازی و تیم دیگری ۸ بازی کرده باشد. اینکه یک تیم بداند نتیجه سایر بازی‌ها چطور است و اینگونه بازی کند که عادلانه نیست».

مورایس درباره آخرین وضعیت بازیکنانش هم گفت: «هیچ مصدومی نداریم و با تیم کامل آمده‌ایم و در حال پیش‌روی هستیم».

مورایس درباره حضورش در شهر شارجه که به 20 سال پیش بازمی‌‎گردد هم گفت: «آن زمان برای بازدید از باشگاه شارجه به این شهر آمدم که تیم جوانی بود. تیمی که سعی داشت پیشرفت کند و پروژه‌ای داشتند. در آن دوره تیم‌هایی مانند العین، الجزیره و الوصل مثل الان قوی نبودند، امروز به واقعیت پی بردیم و دیدیم که چقدر پیشرفت کرده‌اند».

یک بازی خوب ارائه می‌کنیم

استیون انزونزی ستاره سرشناس فرانسوی سپاهان هم در نشست خبری همراه مورایس بود و درباره بازی روز آینده گفت: «بازی سختی در پیش داریم. می‌دانیم تیم حریف یک امتیاز بیشتر از ما دارد اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بازی را با پیروزی به پایان برسانیم. این بازی یک مسابقه دور از خانه به شمار می‌رود که یک بازی رقابتی است. همانطور که مربی گفت، تلاش خود را به کار می‌بریم که در این بازی به پیروزی برسیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

از انزونزی درباره کیفیت بازیکنان شارجه پرسیدند و او در واکنش به این سوال آن‌ها گفت: «بازیکنان باکیفیتی دارند و ما فیلم‌های زیادی از آن‌ها دیده‌ایم. آن‌ها بازیکنان خوبی دارند و علی‌الخصوص بازیکنان تهاجمی‌شان خطرناکند. همانطور که گفتم فردا بازی سختی است، اما ما هم کیفیت خوبی داریم؛ مطمئنیم فردا یک جنگ تمام عیار داریم و یک بازی خیلی خوب ارائه می‌کنیم». 

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه