اسطوره منچستریونایتد: آرسنال باید یاد بگیرد 10 نفره هم بازی را ببرد

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۷/۳۰،‏ ۱۹:۱۴


طرفداری | گری نویل معتقد است یک تیم با کیفیت مثل آرسنال، باید بتواند با یک یار کمتر هم بازی‌های خود را ببرد.

آرسنال روز شنبه با نتیجه 2-0 به بورنموث باخت. اخراج ویلیام سالیبا در دقیقه 30، ضربه سنگینی به توپچی‌ها وارد کرد. این سومین بار در این فصل بود که آرسنال یکی از بازیکنانش را به دلیل دریافت کارت قرمز از دست داد. توپچی‌ها قبل از این، در بازی با برایتون که به تساوی 1-1 رسیده بودند و همچنین در جریان تساوی هیجان‌انگیز مقابل منچسترسیتی، پیروزی را با یک یار کمتر از دست دادند. حال گری نویل، اسطوره منچستریونایتد، معتقد است که آرسنال باید حتی وقتی که یک بازیکن کمتر دارد، در این گونه بازی‌ها سه امتیاز کامل را کسب کند.

نویل در پادکست خود و با اشاره به اظهارات روی کین گفت: وقتی ده نفره می‌شوید، باز هم باید بازی را ببرید. روی کین چند هفته پیش همین حرف را زد. فکر کنم بعد از بازی با سیتی، یک‌جورهایی می‌شد به آرسنال (بابت نبردن) حق داد. اما فکر کنم روی درباره بازی با برایتون صحبت می‌کرد و می‌گفت: «برو با ده نفر بازی رو ببر». من واقعا معتقدم که آرسنال باید با ده نفر، بورنموث را  می‌برد. آن‌ها باید می‌رفتند و بازی را می‌بردند. نباید می‌باختند. 

ناامیدکننده‌ترین چیز همین است. آرسنال نتوانست بازی‌ مقابل برایتون و بورنموث رو با برد تمام کند و من فکر می‌کنم با کیفیتی که آن‌ها دارند، باید این کار را می‌کردند.

 گفتنی است با اخراج ویلیام سالیبا، ستاره کلیدی میکل آرتتا در بازی حساس هفته آینده مقابل لیورپول غایب خواهد بود. با وجود کارت قرمز مستقیم، به دلیل خشن نبودن موقعیت، مدافع آرسنال تنها یک جلسه محروم می‌شود و می‌تواند در بازی با نیوکاسل و چلسی حضور داشته باشد. 

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.