سرانجام واگذاری سریع خودرو به جانبازان ۵۰ درصد به بالا

مهر نیوز . ۱۴۰۳/۷/۳۰،‏ ۲۰:۲۲


رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی از پیگیری موضوع واگذاری هرچه سریع‌تر خودرو به جانبازان ۵۰ درصد به بالای مشمول خبر داد و گفت: بهبود معیشت ایثارگران مورد توجه است.

صالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص اقدامات مجلس برای بهبود وضعیت معیشتی ایثارگران گفت: بهبود معیشت ایثارگران به طور جدی مورد توجه مجلس شورای اسلامی قرار دارد و مجلس این آمادگی را دارد که این مشکلات از دستگاه‌های ذی ربط پیگیری کند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تلاش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران را برای بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی جامعه ایثارگری را قابل ستایش دانست و خاطر نشان کرد: سال گذشته در قانون بودجه اقدامات خوبی برای جامعه ایثارگری انجام شد که امیدواریم برای سال جاری نیز شاهد ادامه این روند باشیم.

وی در خصوص وضعیت خودرو جانبازان ۵۰ درصد به بالای مشمول اظهارداشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت صنعت، معدن و تجارت را مکلف کردند که به جانبازان پنجاه درصد و بالاتر مجوز واردات یک دستگاه خودرو متناسب با وضعیت جانبازی ایثارگر با رعایت قوانین و مقررات داده شود و با پیگیری‌های رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهد تلاش‌های ارزنده‌ای برای خودرو جامعه ایثارگری بودیم و وزیر صمت نیز قول مساعد برای همکاری در این زمینه را دادند.

نماینده مردم شهرستان‌های یزد و اشکذر و بخش ندوشن تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی به دنبال برطرف کردن موانع پیش رو برای حل مشکل خودروی جانبازان است و در همین زمینه پیگیری را از بانک مرکزی به عمل آورد. مجلس در حال حاضر به صورت تذکر و پیگیری مستمر موضوع واگذاری هرچه سریع‌تر خودرو به جانبازان که قانون آن در بودجه‌های سنواتی لحاظ شده است را دنبال می‌کند و در این چهارچوب امیدوار هستیم که این اتفاق هرچه زودتر به سرانجام خوبی منتهی شود.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.