موشک مقاومت نشست شهرک سازی غزه را بر هم زد

تسنیم . ۱۴۰۳/۷/۳۰،‏ ۲۰:۱۵


شلیک یک فروند موشک از داخل نوار غزه، باعث شد تا نشست هواداران شهرک سازی در نوار غزه که در شهرک‌های اطراف آن برگزار می‌شد، نیمه کاره رها و تعطیل شود.

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری زبان در گزارشی اعلام کردند، بعداز اعلام آژیر خطر شلیک یک موشک به سوی شهرک‌های پیرامونی نوار غزه، پلیس اسرائیل نشست آماده سازی برای شهرک سازی یهودی در نوار غزه را تعطیل و حاضران در آن را متفرق کرد.

شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، نهادهای مختلف اسرائیلی از جمله نیروهای پلیس و ارتش اسرائیل از دیروز در حال آماده سازی برای برگزاری این کنفرانس بودند که با هدف تشویق شهرک سازی در نوار غزه و اسکان مهاجران صهیونیست در آن در شهرک باری برگزار شد.

به گزارش این رسانه، این نشست با حضور شماری از شخصیت‌های افراطی اسرائیلی برگزار شد و حتی برخی از آنها قصد حرکت به سوی نوار غزه را داشتند که با ممانعت نیروهای امنیتی مواجه شدند.

در این بین بتسلئیل سموتریچ وزیر دارای اسرائیل و ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی و نیز می‌ گولان وزیر تقویت جایگاه زنان به همراه شماری از اعضای کنست هم در این نشست حضور داشتند اما لحظاتی بعد از آغاز این نشست با توجه به بصدا در آمدن آژیر خطر شلیک موشک از جانب نوار غزه، پلیس حاضران را متفرق و دستور فرار به سوی مناطق امن را برای آنها صادر کرد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.