گزین‌های شمس‌آذر برای جانشینی سعید دقیقی

رویداد ۲۴ . ۱۴۰۳/۷/۳۰،‏ ۱۹:۲۴


مدیران باشگاه شمس‌آذر پس از جدایی ناگهانی سعید دقیقی با چند گزینه در حال رایزنی برای آغاز یک همکاری متفاوت هستند.

رویداد24| مدیران باشگاه شمس‌آذر پس از اختلافاتی که طی هفته‌های کوتاه فصل جدید و همینطور مسابقات سال گذشته با سعید دقیقی درباره تقویت تیم و رفع مشکلات مالی داشتند، سرانجام به نتیجه‌ای جز توافق برای جدایی نرسیدند تا حالا در پایان هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر در تکاپوی انتخاب یک سرمربی جدید باشند.

از سویی شمس‌آذری‌ها که دومین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند، از نظر جایگاه جدولی شرایط خوبی ندارند و در حالی که چند تیم مسابقات عقب افتاده دارند، از 8 مسابقه 7 امتیاز کسب کرده‌اند و فاصله‌ای 3 امتیازی با قعرنشین جدول دارند که هوادار است.

در این شرایط مدیران باشگاه شمس‌‎آذر به دنبال انتخاب جانشینی برای سعید دقیقی هستند تا بتواند راه فصل گذشته را برای قزوینی‌ها ادامه بدهد و همچنان حضورشان در لیگ برتر ادامه‌دار باشد.

برای این هدف در حال حاضر دوگزینه مورد نظر مدیران باشگاه شمس‌آذر قرار دارند که البته شانس یکی از آن‌ها بیشتر تخمین زده می‌شود.

پیکان مانع جذب گزینه مورد نظر مالکان 

اگر رسول خطیبی به تازگی مدیریت باشگاه پیکان را قبول نکرده بود و هدایت تیمی را هم برعهده نداشت، می‌‎توان گفت اولویت اول مدیران باشگاه شمس‌آذر بود. با این حال در این شرایط هم مدیران این باشگاه به دنبال راضی کردن خطیبی و جدایی او از پیکان هستند که با توجه به تغییراتی عمده‌ای که در باشگاه تهرانی پس از حضور خطیبی در پست‌های مختلف ایجاد شده، بعید به نظر می‌رسد که این چهره در حال حاضر قصدی برای ترک شغل فعلی خود داشته باشد.

بازگشت پورموسوی به لیگ برتر با قزوین 

شنیده می‌شود گزینه دیگری که مالکان باشگاه شمس‌آذر در حال جمع‌‎بندی برای انتخابش هستند، سیروس پورموسوی سرمربی سابق استقلال خوزستان است که توانست این تیم را به لیگ برتر برساند و سال گذشته هم موفق به حفظ سهمیه این تیم در لیگ برتر شد. با توجه به شرایط رسول خطیبی و احتمال پایین جدایی او از باشگاه پیکان، شانس پورموسوی برای بازگشت به لیگ برتر با شمس‌آذر زیاد است، مگر اینکه طی 24 ساعت آینده اتفاقات متفاوتی در باشگاه و در مذاکرات مدیران شمس‌آذر رخ بدهد.

24 ساعت تا انتخاب جانشین دقیقی 

قرار است امشب (دوشنبه 30 مهرماه) جلسه‌ای با حضور مالکان و تصمیم‌سازان باشگاه قزوینی برگزار شود و در این جلسه به جمع بندی نهایی دست پیدا کنند. طبق ادعای یکی از مسئولان باشگاه شمس‌آذر تا 24 ساعت دیگر جانشین سعید دقیقی معرفی خواهد شد و مقابل پرسپولیس روی نیمکت نماینده قزوین می‌نشیند.

فوتبال 360

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.