اگر کفش هایت بال داشتند چه اتفاقی می افتاد کلاس دوم

ساتین . ۱۴۰۳/۷/۳۰،‏ ۲۲:۳۲


اگر کفش هایت بال داشتند چه اتفاقی می افتاد کلاس دوم را در سایت ساتین مشاهده می کنید.

صحیح و درست ترین جواب را در ادامه می توانید ببینید.

اگر کفش هایم بال داشت

اگر کفش‌هایم بال داشت، دنیا به روی من باز می‌شد. می‌توانستم به هر کجا که دلم می‌خواست پرواز کنم. تصور کن که بدون هیچ محدودیتی، از بالای ابرها عبور کنم و به دورترین نقاط زمین سفر کنم. می‌توانستم به قله‌ی بلندترین کوه‌ها بروم، در اعماق اقیانوس‌ها شنا کنم و حتی به سیاره‌ی دیگری سفر کنم.

با کفش‌های بالدار، هر روز یک ماجراجویی جدید بود. می‌توانستم با پرندگان همراه شوم و از نزدیک به زندگی آن‌ها نگاه کنم. می‌توانستم از بالای شهرها به تماشای ساختمان‌های بلند و شلوغی مردم بپردازم. می‌توانستم به جنگل‌های انبوه بروم و با حیوانات وحشی روبرو شوم.

اما داشتن کفش‌های بالدار فقط به معنای سفر کردن نیست. این کفش‌ها می‌توانستند به من قدرت‌های جدیدی بدهند. می‌توانستم سریع‌تر از باد بدوم، از روی آب‌ها عبور کنم و حتی اشیاء را با نیروی ذهنم حرکت دهم.

البته داشتن چنین کفش‌هایی مسئولیت‌هایی هم دارد. باید حواسم به محیط اطرافم باشد و از قدرت‌هایم برای کمک به دیگران استفاده کنم. باید از طبیعت محافظت کنم و به حیوانات آسیب نرسانم.

به طور خلاصه، اگر کفش‌هایم بال داشت، زندگی من به یک ماجراجویی بزرگ تبدیل می‌شد. می‌توانستم دنیا را از زاویه‌ای جدید ببینم و تجربیات بی‌نظیری کسب کنم.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.