پرسپولیس مثل استقلال؛ السد نمی‌برد، ما خودمان می‌بازیم.../ برتری عامل منفی بود نه مثبت!

خبر ورزشی . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۲:۱۶


دیگر تیم بزرگ کشورمان نیز در دوحه به تیم رئیس‌ها باخت، درست با همان فرمول و روش!

به گزارش خبرورزشی، انگار کپی پیست شده بود. انگار فقط جای رنگ آبی، رنگ قرمز استفاده شد. پرسپولیس دیگر نماینده ما در لیگ نخبگان آسیا بلافاصله بعد از استقلال مسافر دوحه شد تا در برابر السد قطر بایستد.

بزرگترین و پرافتخارترین باشگاه دوحه، استقلال را با دو گل برده بود. در مسابقه‌ای که تیم قطری به وضوح به مساوی راضی بود! استقلال تمایلی به حمله و گلزنی نداشت اما این کاپیتان و دروازه‌بان استقلال بود که در اواخر نیمه اول دروازه خودی را گشود.

در نیمه دوم هم که استقلال اشتباه پشت اشتباه داشت و سرانجام کاپیتان دوم تیم یک پنالتی مفت داد تا السد و اکرم عفیف بازی را ببرند. برابر پرسپولیس تمام آن اتفاقات عین به عین دوباره تکرار شد...

صد البته پرسپولیس صاحب توپ و میدان بود، کاری که استقلال نتوانست انجام دهد اما همین مسئله به جای پوئن مثبت، تبدیل به یک پوئن منفی شد. اینکه چرا نتوانستیم از این همه برتری استفاده کنیم؟

این بار خود بازیکنان قطری به ما فرصت گل زنی هدیه دادند اما افسوس که بازیکنان خارجی که به فوتبال ما می‌آیند حتی از نوجوانان دبیرستانی هم ضعیف‌تر هستند. شک نکنید اگر یک بچه محصل ۱۶ ساله به جای ژوائو بود آن توپ را در نیمه اول گل می‌کرد!

و خلاصه اینکه پرسپولیس باخت، درست مثل بازی با الاهلی در جده تیم گاریدو سوار بر توپ و میدان بود اما زور گلزنی نداشت! پرسپولیس هم باخت اما به خودش، نه به السد!

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه