شارجه سپاهان؛ مُچ اندازی صدرنشینان ایران و امارات در آسیا

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۷:۵۳


– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سپاهان از ساعت 17:30 امروز سه‌شنبه اول آبان ماه در چارچوب دیداری از گروه C دوم لیگ قهرمانان آسیا 2، در ورزشگاه خالدبن محمد میهمان شارجه امارات است. 2 تیم که صدرنشین لیگ کشورهای خودشان هستند، برای جایگاه نخست گروه C می‌جنگند.

شاگردان مورایس تا پایان هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا 2، سه امتیاز کسب کرده‌اند. آنها در بازی نخست مقابل الوحدات اردن بازنده و بازی دوم برابر استقلال تاجیکستان برنده از میدان خارج شدند. در گروه C لیگ قهرمانان آسیا الوحدات با 4 امتیاز  و به لطف تفاضل گل بیشتر صدرنشین است. دیدار شارجه – سپاهان می‌تواند روی سرنوشت گروه تأثیر بسزایی داشته باشد. سپاهانی‌ها که هفته گذشته مقابل تاجیک‌ها به برتری رسیدند، قصد دارند روند خود را ادامه دهند.
در آستانه این دیدار مصدومیت جزئی جواد آقایی‌پور و محمدمهدی محبی رفع شد و برای حضور در این رقابت مشکلی ندارند. آنها با 16 امتیاز صدرنشین فعلی لیگ برتر هستند.
 شارجه صدرنشین فعلی لیگ امارات، به جایگاه نخست گروه C لیگ قهرمانان آسیا 2 هم فکر می‌کند. با این دست فرمان کار برای سپاهان بسیار سخت است چرا که میزبان به دنبال کسب پیروزی است. تیمی که بعد از پایان هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2 با 4 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به الوحدات در رده دوم قرار گرفته است. شارجه هفته اول مقابل استقلال تاجیکستان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد اما در دیدار دوم به تساوی با الوحدات تاجیکستان رضایت داد.
در 5 بازی قبلی تیم اماراتی 4 پیروزی و یک تساوی کسب کرده است. بزرگترین پیروزی این تیم با نتیجه 4 بر صفر مقابل الجزیره بود. نکته مهم اینکه شارجه تمامی دیدارهای این فصل در امارات خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. کایو یکی از گلزن‌ترین و شناخته شده‌ترین بازیکنان شارجه است
کیم دائه یونگ داور از کره جنوبی به همراه هموطنانش یانگ جیول و کواک سئونگ سون تیم داوری این مسابقه را تشکیل می‌دهند. عبدی قدیروف هم داور چهارم بازی است.
 جدول گروه C لیگ قهرمانان  آسیا 2 را در زیر مشاهده می‌کنید:

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.