انفجار مهیب در تل‌آویو/ اصابت موشک به مرکز فلسطین اشغالی

تسنیم . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۸:۳۲


به دنبال انفجار مهیب در شهر تل‌آویو اشغالی، حالت فوق العاده در این منطقه اعلام شده و پروازها در فرودگاه بین گورین متوقف شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های صهیونیستی صبح امروز سه شنبه از انفجار مهیب در آسمان شهر تل آویو در مرکز فلسطین اشغالی خبر دادند.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از اعلام حالت فوق العاده در منطقه تل‌آویو خبر دادند. پروازها کاملا در فرودگاه بین المللی «بن گورین» متوقف شده است.

جبهه داخلی اسرائیل از به صدا در آمدن آژیر خطر در شهرهای قیصریه، هرتسلیا و تل‌آویو خبر دادند. بر اساس این گزارش ، صدای آژیر همچنین در مرکز فلسطین اشغالی تل‌آویو و مناطق جنوب حیفا نیز فعال شد.

بنا به گزارش رسانه‌های عبری، حملات موشکی حزب الله حرکت خودروها در تل آویو را متوقف کرد.

.

حمله موشکی حزب‌الله به دو پایگاه صهیونیستی و حومه تل‌آویو

حزب الله لبنان به دنبال این تحولات، فورا بیانیه‌های جداگانه‌ای صادر کرد و مسئولیت حمله تلافی جویانه به سه پایگاه را برعهده گرفت. بر اساس این بیانیه‌ها، پایگاه دریایی «ستیلا ماریس» در شمال غرب حیفا و منطقه « قبة نیریت» در حومه تل آویو هدف حمله موشکی حزب الله قرار گرفته‌اند.

حزب الله لبنان همچنین در بیانیه سوم خود اعلام کرد: پایگاه گلیلوت وابسته به واحد اطلاعات نظامی 8200 در حومه تل آویو را با موشک منحصر به فرد هدف قرار داده است.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه