محمدی مقابل النصر کامبک می‌زند؟

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۸:۴۳


مهرداد محمدی روزهای چندان خوبی را پشت سر نمی‌گذراند اما می‌تواند مقابل النصر اولین بازی خوب خود در فصل جاری را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، مهرداد محمدی، مهاجم آبی‌پوشان تهرانی پس از اتمام محرومیتش به ترکیب اصلی استقلال برگشت و مقابل هوادار هم گلزنی کرد اما این روزها در اوج به سر نمی‌برد.

محمدی که فصل گذشته آقای گل استقلالی‌ها بود، تا امروز در یک بازی لیگ مقابل هوادار گل زده اما در دو بازی آسیایی مقابل الغرافه و السد اصلا نمایش خوبی نداشت و در بازی با ذوب‌آهن هم تعویض شد تا نشان دهد از آمادگی دور است. این مساله در حالی رقم می‌خورد که بدانیم او سال گذشته با توجه به آمادگی خوب بدنی و آمار خوب گلزنی حتی به تیم ملی هم دعوت شد اما این روزها از اوج فاصله گرفته است.

محمدی تا به حال با پیراهن هیچ تیمی جز استقلال در لیگ قهرمانان و نخبگان بازی نکرده و طبیعتا گلی هم به ثمر نرسانده است. به همین دلیل فرصت دارد که به روزهای اوج برگردد و بتواند اولین گلش در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی در آسیا را به ثمر برساند. باید دید این اتفاق در بازی مقابل النصر رقم زده می‌شود یا هواداران استقلال همچنان باید منتظر بازگشت وی به روزهای اوج بمانند.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه