همکاری اتحادیه اروپا با سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر برای تقویت فناوری

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۸:۴۳


اتحادیه اروپا با شرکت‌های سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر برای تقویت بخش فناوری منطقه همکاری می‌کند.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ اتحادیه اروپا اعلام کرد که با شرکت‌های سرمایه‌گذاری پیشرو از منطقه برای افزایش سرمایه‌گذاری در نوآوری فناوری در اروپا، در میان نگرانی‌هایی که بخش فناوری اروپا از ایالات متحده و چین عقب مانده است، همکاری کرده است.

اتحادیه اروپا با پیروزی ترامپ با چالش بزرگی روبه‌رو خواهد شد

ایکس از قانون بازارهای دیجیتال اروپا فرار کرد

هوش‌مصنوعی این‌بار در خدمت کارمندان مایکروسافت

این ابتکار که توسط اتحادیه اروپا به عنوان "شبکه سرمایه‌گذاران قابل اعتماد" نام‌گذاری شده است، در حالی صورت می‌گیرد که اروپا تلاش می‌کند با صنایع فناوری بزرگ‌تر و نوآورانه‌تر در چین و رهبر جهان ایالات متحده هم قدم باشد.

اتحادیه اروپا اعلام کرد که ۷۱ سرمایه‌گذار از سراسر اروپا، که در مجموع بیش از ۹۰ میلیارد یورو (۹۸ میلیارد دلار) دارایی دارند، به این ابتکار عمل امضا کرده‌اند که در آن آن‌ها در شرکت‌های فناوری عمیق اروپایی سرمایه‌گذاری خواهند کرد.

توافق با شرکت‌های سرمایه گذاری با توصیه‌هایی در گزارشی که ماه گذشته توسط ماریو دراگی، رئیس سابق بانک مرکزی اروپا منتشر شد، که در آن دراگی گفت اتحادیه اروپا به سرمایه‌گذاری‌های بسیار بزرگ‌تر و سریع‌تر برای مواکبت اقتصادی با ایالات متحده و چین نیاز دارد. 

داده‌های منتشر شده در ماه جولای نشان داد که معاملات هوش‌مصنوعی سرمایه گذاری ایالات متحده را به بالاترین سطح در دو سال گذشته افزایش داده است.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.