همکاری هانیول با گوگل برای ادغام هوش‌مصنوعی

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۸:۴۵


شرکت هانیول اعلام کرد که توافقی با گوگل امضا کرده است تا فناوری هوش‌مصنوعی را با داده‌های صنعتی خود با هدف ارائه عملیات خودکار و بهینه برای مشتریانش ادغام کند.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ شرکت هانیول اعلام کرد که توافقی با گوگل امضا کرده است تا فناوری هوش‌مصنوعی را با داده‌های صنعتی خود با هدف ارائه عملیات خودکار و بهینه برای مشتریانش ادغام کند.

هانیول داده‌های صنعتی را از طریق Honeywell Forge جمع‌آوری می‌کند، یک پلتفرم دیجیتالی که از طرح‌ها، راهنماها و عملکرد واقعی پایه نصب جهانی Honeywell (مانند نحوه رفتار محصولات در محیط‌های مختلف، جایی که مشکلات رخ داده است، و چگونه آن‌ها را حل کنیم). اکنون، هانیول از Vertex AI و مدل‌های زبان بزرگ گوگل (LLM) برای ساخت عوامل هوش‌مصنوعی، مانند مربی‌های محل کار، استفاده می‌کند که این مجموعه داده‌ها را در دسترس‌تر و درک آن آسان‌تر می‌کند.

این ابزارهای مجهز به هوش‌مصنوعی همچنین به خودکارسازی وظایف مهندسان، کارگران انبار و تکنسین ها برای هانیول و مشتریانش کمک می کند. 

دستگاه‌های هانیول در سراسر جهان در طیف وسیعی از تنظیمات از مراکز داده گرفته تا بیمارستان‌ها تا پالایشگاه‌ها و انبارها استفاده می شوند. دسترسی به اینترنت اغلب می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص در مکان‌های دور. برای حل این مشکل، هانیول در حال بررسی نحوه استفاده از Gemini Nano برای ارائه خدمات هوش‌مصنوعی در لبه شبکه است درست روی دستگاه‌هایی مانند اسکنر، حسگر و کنترل‌کننده تا بتوانند به طور مستقل عمل کنند، حتی زمانی که به اینترنت متصل نیستند.

قابلیت‌های چندوجهی Gemini درک متن، کد، تصاویر، ویدیوها و صدا را امکان‌پذیر می‌سازد و به دستگاه‌های Honeywell اجازه می‌دهد انواع مختلف داده، از اسکن تا گردش کار هدایت‌شده مبتنی بر صدا را پردازش کنند.

هانیول با عوامل مبتنی بر هوش‌مصنوعی گوگل به پر کردن شکاف مهارت‌ها و تضمین آینده بخش صنعتی کمک می کند. اولین راه‌حل‌های ساخته شده با Google Cloud AI در سال ۲۰۲۵ در دسترس مشتریان هانیول قرار خواهد گرفت.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه