هر حمله اسرائیل پاسخ متناسب با خودش را دریافت خواهد کرد

مهر نیوز . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۰:۰۵


رئیس جمهور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پاسخ به حمله اسرائیل چطور خواهد بود، اظهار داشت: هر حمله‌ای شود پاسخ متناسب با خودش را دریافت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود پزشکیان رئیس جمهور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پاسخ به حمله اسرائیل چطور خواهد بود، اظهار داشت: هر حمله‌ای شود پاسخ متناسب با خودشان دریافت خواهند کرد.

پزشکیان اظهار کرد: جامعه‌ای که ما در آن زندگی می‌کنیم متأسفانه حکومت‌ها و قدرت‌هایی که وجود دارند و دم از حقوق بشر و قوانین بین‌المللی می‌زنند درحالیکه خودشان ناقضان تمام قوانین و حقوقی هستند که ادعا می‌کنند باید پایبند بود، با مردمی می‌جنگند و دولتی را پشتیبانی می‌کنند که مردم را از خانه‌های خود بیرون و آواره کرده در حالی وقتی دنبال حق و سرزمین خودشان هستند.

وی افزود: با تمام قوا کشورهای اروپایی و آمریکایی اسرائیل را مسلح کردند و هر جنایت ضد بشری را با کمال پر رویی از آن دفاع می‌کنند.

رئیس جمهور با طرح این سوال که این وجدان‌های بیدار که دم از حقوق زنان و کودکان و حقوق انسانی می‌زنند، کجاست؟ افزود: این نشان می‌دهد در دنیا آنچه اینها به دنبالش هستند زور و قلدری است. کسانی که دنبال حق و عدالت هستند به هیچ وجه در مقابل خواست آنها ساکت نخواهند نشست.

پزشکیان خاطرنشان کرد: این جنگی نیست که با کشتن افراد پایان یابد، جنگی است که با استقرار عدالت تمام می‌شود و با در نظر گرفتن همه انسان‌ها امکان دارد تمام شود، ولی با زور و حق کشی امکان ندارد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه