فلیکس سانچس کابوس ایران در لیگ نخبگان

انتخاب . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۱:۰۴


 لیگ نخبگان 2024 در حالی سپری می‌شود که تا به اینجای کار نمایندگان ایران عملکرد قابل قبولی نداشته‌اند. پرسپولیس از سه بازی فقط یک امتیاز گرفته و استقلال از دو بازی اولش فقط 3 امتیازی است و باید دید امشب مقابل النصر می‌تواند وضعیت خود را بهبود بخشید یا خیر.

تنها حریف مشترک سرخابی‌ها تا به اینجای کار السد قطر بوده که توانسته هر دو حریف ایرانی خود را شکست دهد. شاگردان فلیکس سانچس بازی مقابل استقلال را دو بر صفر و مقابل پرسپولیس را یک بر صفر بردند تا برای اولین بار در تاریخ فعالیت خود مقابل هر دو باشگاه بزرگ ایران در یک فصل پیروز شده باشند.

جالب است بدانید در این بین آخرین برد السد مقابل پرسپولیس به حدود 5 سال پیش برمی‌گردد. 21 اسفند 97 بود که در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی تیم برانکو در قطر بازی را یک بر صفر واگذار کرد. آنها شهریور همان سال نیز استقلالِ شفر را شکست داده بودند. البته برد شاگردان فریرا در مصاف با استقلال به فصل 2018 و مقابل پرسپولیس به فصل 2019 مسابقات مربوط است.

جالب‌تر اینکه السد از همان آخرین بردش مقابل پرسپولیس دیگر نتوانست حتی به قرمزهای ایران گل بزند. دو تیم در دو بازی دیگر به مصاف هم رفتند که به ترتیب با بردهای 2 بر صفر و یک بر صفر سرخپوشان همراه شد تا اینکه دیشب متئوس اوریبه توانست بعد از این همه سال طلسم گلزنی السد در جدال با پرسپولیس  را بشکند.

این در حالی است که تیم السد نسبت به نمایندگان عربستانی مانند الهلال و النصر چندان مدعی و قدرتمند نیست و حتی هفته اول مقابل العین امارات متوقف شده بود اما توانست هر دو باشگاه بزرگ ایرانی را ناکام بگذارد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.