مسکن دولتی برای خبرنگاران تغییرات در پروژه نهضت ملی مسکن خبرنگاران صحت دارد؟

فردا نیوز . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۳:۱۷


سرپرست کارگزاری شرکت عمران پرند گفت:‌برخی خبرنگاران متقاضی نهضت ملی مسکن به دلیل اینکه شناسه‌ای از آنها نداشتیم جابجا شدند که به زودی این مشکل برطرف می‌شود.

شیرزاد حسینیان ، در واکنش به خبر جابجایی خبرنگاران از فاز صفر این شهر به فاز 7، اظهار کرد: حدود 2000 نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن به اراضی 445 هکتاری منتقل شده‌اند. در بین این تعدادی خبرنگار و اهالی رسانه نیز حضور داشته‌اند.

وی توضیح داد: با توجه به این‌که شناسه این تعداد خبرنگار متقاضی را در اختیار نداشتیم، این افراد به‌طور اشتباهی در فاز 7 جانمایی شدند.

وی با بیان این‌که خبرنگاران محترم نگران این اتفاق نباشند، گفت: به‌زودی این مشکل برطرف خواهد شد.

به گزارش تسنیم، شرکت عمران شهرهای جدید ایران نیز در واکنش به خبر "شوک وزارت راه به خبرنگاران متقاضی نهضت ملی مسکن" اعلام کرد:

«بر اساس تفاهم صورت‌گرفته با وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعداد 800 واحد از ظرفیت طرح نهضت ملی مسکن به اعضای معرفی‌شده از سوی وزارت مذکور اختصاص داده شده و همه کسانی که مستندات لازم را ارایه و تکمیل پرونده شده‌اند در فاز صفر (شهرک هنر) جانمایی شده‌اند که برای این اعضا افتتاح حساب نیز انجام شده و پروژه در حال اجراست.

چنانچه خبرنگاری پیامک جابجایی به پروژه‌های فاز 7 را دریافت کرده ، در واقع در لیست ارسالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نبوده و متقاضی باید از وزراتخانه متبوع خود موضوع را پیگیری کند.»/تسنیم

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.