کاکوتا این بار مانع برد رونالدو می شود؟

رکنا . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۲:۴۷


رکنا: گائل کاکوتا تجربه تقابل و شکست مقابل کریستیانو رونالدو فوق ستاره تیم النصر را دارد.

به گزارش رکنا ، استقلال در شرایطی به مصاف النصر می‌رود که دو بازیکن این تیم سابقه رویارویی با کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی النصر را دارند. یکی از آن‌ها رامین رضاییان است که در جام جهانی ۲۰۱۸ با پیراهن تیم ملی مقابل پرتغال و رونالدو قرار گرفت و اتفاقا عملکرد خوبی در امر مهار کاپیتان سلسائو از خود بر جای گذاشت.

اما علاوه بر رامین، گائل کاکوتا ، هافبک کنگویی آبی‌ها نیز به واسطه چندین سال حضور در لالیگا با پیراهن رایو وایه کانو، سابقه تقابل با کریستیانو رونالدو در روزهای اوج او با پیراهن رئال مادرید را دارد.

کاکوتا در نخستین فصل حضورش در رایو وایه‌کانو یعنی ۱۵-۲۰۱۴، در بازی تیمش‌ مقابل رئال مادرید از هفته سیزدهم لالیگا که از جمله دربی‌های شهر مادرید به‌حساب می‌آید، نود دقیقه به میدان رفت و در پایان تیمش با نتیجه پرگل ۵-۱ مغلوب رئال مادرید شد. بازی‌ای که اتفاقا رونالدو در آن موفق به ثبت گل پنجم تیمش در دقیقه ۸۳ مقابل چشمان کاکوتا شد.

در بازی برگشت دو تیم که این بار به میزبانی وایه‌کانو برگزار شد، بازهم رونالدو و یارانش بودند که موفق به کسب سه امتیاز برابر رایو وایه‌کانو شدند. این بار بازی با نتیجه ۲-۰ به سود شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان رسید و بازهم گائل کاکوتا در حضور نود دقیقه‌ای خود مقابل رونالدو نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

فوق ستاره این روزهای النصر در آن بازی هم زننده گل اول رئال مادرید بود. گلی که تبدیل به سیصدمین گل رونالدو با پیراهن رئال مادرید در دویست و هشتاد و هشتمین بازی او برای کهکشانی‌ها شد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.