پدیده آرژانتین در خطر قرار گرفتن در لیست سیاه مسی

انتخاب . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۴:۳۳


نیکو پاز در آکادمی رئال مادرید رشد کرد و پس از یک فصل حضور در این تیم و انجام ۸ بازی با پیراهن اول تصمیم گرفت که برای داشتن فرصت بیشتر و حضور در میدان از این باشگاه جدا شود و با امضای قراردادی راهی باشگاه کومو شد تا حضور در فوتبال ایتالیا را تجربه کند.

این بازیکن در جریان دیدار تیم ملی آرژانتین برابر بولیوی که با پیروزی ۰-۶ این تیم همراه شد در ترکیب تیم ملی کشورش به میدان رفت و موفق شد یک پاس گل هم برای لیونل مسی ارسال کند. مسی پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران بسیار از عملکرد و استعداد این بازیکن تعریف و تمجید کرد و گفت که او به زودی می‌تواند یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی کشورش باشد.

 «من همیشه لوکا مودریچ را دوست داشتم، از وقتی که بچه بودم. اما در عین حال به تونی کروس و رودریگو هم علاقه دارم. تا به حال بازیکنی با کیفیت رودریگو ندیده‌ام. من همیشه توصیه‌هایی که مودریچ و کروس به من می‌کردند را در خاطر دارم.»

این اظهارات در حالی مطرح شده است که پیش از این الخاندرو گارناچو صحبت‌هایی را درباره علاقه‌اش به کریستیانو رونالدو مطرح کرده بود که به نظر می‌رسید به مذاق مسی خوش نیامده است و او بارها در جریان حضورش در اردوی تیم ملی آرژانتین این بازیکن را نادیده گرفته است و شاید سرنوشتی مشابه در انتظار پاز هم باشد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.