۱۳ شهید در حمله اسرائیل به بیمارستان حریری لبنان

دیدار نیوز . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۳:۵۹


وزارت بهداشت لبنان از شهادت ۱۳ نفر در حمله رژیم اسرائیل به بیمارستان الحریری لبنان در بیروت خبر داد. وزارت بهداشت لبنان شب گذشته در تازه‌ترین آمار خود، از افزایش آمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به ۲۴۸۳ نفر خبر داد.

دیدارنیوز: وزارت بهداشت لبنان بعد از آنکه امروز سه شنبه اعلام کرد رژیم صهیونیستی عمدا مراکز بهداشتی و درمانی لبنان را هدف قرار می‌دهد، از شهادت و زخمی شدن ده‌ها نفر در حملات این رژیم خبر داد.

وزارت بهداشت لبنان ساعتی پیش طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله هوایی رژیم اسرائیل به محوطه بیمارستان الحریری، ۱۳ نفر شهید و ۵۷ تن دیگر زخمی شده‌اند.

وزارت بهداشت لبنان در بیانیه خود تأکید کرد: جامعه بین المللی باید برای توقف تجاوزات اسرائیل به بخش بهداشت و مراکز بهداشتی لبنان موضع انسانی اتخاذ کند.

رژیم اسرائیل بامداد امروز سه شنبه بیمارستان ساحل در ضاحیه جنوبی بیروت را که همچنان با وجود شرایط دشوار امنیتی به صورت محدود فعالیت می‌کند، تهدید به حمله کرده است.

وزارت بهداشت لبنان شب گذشته در تازه‌ترین آمار خود، از افزایش آمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به ۲۴۸۳ نفر خبر داد. بر اساس این آمار، همچنین آمار مجروحان این جنگ نیز به ۱۱۶۲۸ نفر افزایش یافته است.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.