سخنگوی قوه قضائیه: سارقان منازل تهران به جرم محاربه محاکمه می‌شوند

انتخاب . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۴:۵۲


برنا: سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه سارقان منازل تهران به جرم محاربه محاکمه می شوند، گفت: فیلم چهره این سارقان نمایش داده می شود.

جهانگیر درباره پرونده سارقان خشن تهران که دست به سرقت می زدند اظهار کرد: قوه قضاییه هیچ تخفیفی در رابطه با سارقان مسلح ندارد و با اشد مجازات با آنها برخورد می کند. در پرونده فوق ۲ سارق همچنان متواری هستند که انشالله دستگیر می شوند اما ۳ سارق دستگیر شده و جلسه رسیدگی به پرونده آنها به جرم محاربه در روز گذشته در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب برگزار شد و امروز جلسه دوم برگزار می شود.

وی ادامه داد: این سارقان به صورت وحشیانه به منازل شهروندان تهرانی هجوم آورده و پس از سرقت با انتشار فیلم از اقدام خود ایجاد رعب و وحشت می کردند که برخی از خانواده ها دچار مشکلات روحی شدند اما با سرکرده باند سارقان برخورد متفاوت و شدیدتری انجام می شود. آنها نزدیک به ۱۵ خانه را در ساعت اولیه شب با سلاح سرد و تفنگ کلاشینکف و کلت کمری سرقت کردند و نزدیک به ۱۳ میلیارد تومان تا کنون سرقت کرده اند که بزودی چهره آنها با دستور قضایی نشان داده خواهد شد. البته فیلم سرقت آنها موجود است که همه ابعاد و نحوه سرقت آنها نشان داده می شود.

 فیلم سارقان خشن در محل نشست خبری برای خبرنگاران پخش شد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.