استقبال 1 میلیون مسافر از کمپین «کش بک» فلایتیو

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۴:۱۸


آمارها نشان می دهد تعداد مسافرانی که از کمپین «کش بک» فلایتیو استفاده کرده‌اند از مرز یک میلیون نفر گذشته است.

این کمپین از تابستان امسال آغاز شده و مسافران با هر 1 میلیون تومان خرید بلیط از سیستم جامع رزرو آنلاین فلایتیو شامل بلیط هواپیما، هتل یا ویزا، با 50 هزار تومان شارژ حساب تشویق خواهند شد. 

با توجه به اینکه این پلتفرم مرجع پایین ترین قیمت پرواز و هتل در کشور محسوب می شود، خرید از flightio دو مزیت خواهد داشت؛ اطلاع و انتخاب ارزانترین بلیط هواپیما و هتل‌های داخلی و خارجی و همچنین شارژ حساب کاربری برای خریدهای بعدی. به طوری که می توان با خرید چند بلیط داخلی یا یک بلیط خارجی، هتل یا ویزا، هزینه یک بلیط داخلی رایگان را در حساب کاربری ذخیره کرد.

همین موضوع باعث شده تا طی 3 ماه اخیر، بیش از یک میلیون شهروند کشورمان با استفاده از این ویژگی خاص، ویزا، بلیط یا هتل داخلی و خارجی خود را از این سایت خریداری کنند.

فلایتیو متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی "دورپرواز" است که قدمتی 60 ساله‌ داشته و هم اکنون با بیش از 200 نفر پرسنل، پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته را برای کاربران خود فراهم کرده است.

ضمن اینکه رزرو بلیط نیز در فلایتیو به ‌صورت آنلاین و کاملا رایگان قابل انجام است و صندلی انتخابی براساس قوانین هر خط هوایی از چند ساعت تا چند هفته قابل رزرو شدن خواهد بود. چنانچه رزرو بلیط به پایان زمان اعتبار خود نزدیک شده باشد و به هر دلیلی امکان پرداخت وجود نداشته باشد، بدون پرداخت هزینه، رزرو پرواز بطور اتوماتیک لغو می ‌شود.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه