سود چشمگیر خرید توکن طلا در اکسکوینو +نمودار

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۴:۱۹


هر کاربر اکسکوینو که در ابتدای مردادماه یک واحد توکن پکس گلد خریداری کرده باشد، اکنون با سود 36 میلیون تومانی در حساب خود مواجه است.

 پکس گلد یک توکن معتبر و جهانی است که از سال گذشته توسط اکسکوینو برای خرید توسط کاربران ایرانی عرضه شده. این ارز دیجیتال با نماد PAXG، پشتوانه فیزیکی طلا نیز دارد.

هر توکن PAXG نشانگر یک اونس طلا مطابق با استانداردهای شمش طلا لندن است و تحت‌نظر شرکت Paxos‌ Trust  قرار گرفته است، لذا قیمت این توکن به موازات قیمت لحظه ‌ای اونس جهانی طلا حرکت می ‌کند.

ویژگی های مهم "پکس گلد" شامل نگهداری و انتقال سریع در کیف پول رمز ارزی، هزینه‌های کمتر نسبت به طلای فیزیکی، حمل و نگهداری راحت‌تر از طلا، نداشتن حباب قیمتی و قابلیت نقدشوندگی در هر زمان است.


خرید PAXG از طریق اکسکوینو علاوه بر حفظ ارزش دارایی، پاداش ‌های ویژه‌ای را نیز برای کاربران به دنبال دارد. ضمن آنکه به ‌ازای حداقل ۱۰۰ دلار افزایش موجودی، می‌توان تا ۲، ۴، ۶، ۸ و ۱۰ برابر از اکسکوینو اعتبار گرفت و ترید کرد.

اکسکوینو از با سابقه‌ترین صرافی‌های آنلاین ایرانی است که بیش از 3 میلیون کاربر، 20 میلیون سفارش، بیش از 1 میلیون نصب گوگل پلی و بالغ بر 1 میلیون نصب کافه بازار را ثبت کرده است.

هر کاربری که در ابتدای مردادماه، یک واحد توکن پکس گلد را خریداری کرده باشد، اکنون با سود 36 میلیون تومانی در حساب خود مواجه است. همین حالا از طریق این لینک ، PAXG بخرید و علاوه بر حفظ ارزش دارایی، از پاداش‌های ویژه بهره ‌مند شوید!

رپورتاژ

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه