سالن ورزشی چندمنظوره روستای «بابا قاسم» نهاوند به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۴:۱۹


سالن ورزشی چندمنظوره روستای «بابا قاسم» نهاوند به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با اعتبار استانی ۸۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان همدان روز سه شنبه در این آیین اظهار داشت: تمام تلاش ما توسعه ورزش در تمام نقاط استان به‌ویژه مناطق روستایی است.

وی افزود: کلنگ سالن ورزشی روستای باباقاسم سال ۱۳۹۵ در زمینی به مساحت ۹۹۷ مترمربع به زمین زده شد و امروز خوشحال هستیم در هفته تربیت بدنی این پروژه به بهره برداری می رسد.  

وی افزود: برای احداث این سالن که قابلیت برگزاری تمرینات و مسابقات رشته های توپی همچون والیبال؛ بسکتبال و فوتسال را دارد از اعتبارات استانی ۸۲ میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با قدردانی از امام جمعه؛ فرماندار و نماینده این شهرستان در حمایت همه‌جانبه از ورزش بیان کرد: نهاوند استعدادها و ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه ورزش و زیربناهای ورزشی دارد که آمادگی لازم را برای پیشرفت و گسترش ورزش و امور جوانان در این شهرستان داریم.

حقیقی توسعه ورزش روستایی را یکی از اهداف برشمرد و بهره‌برداری از سالن ورزشی چندمنظوره روستای «بابا قاسم» را راهی برای جذب جوانان ساکن در این روستا به ورزش و زدودن گرد و غبار اعتیاد و مواد مخدر و تنبلی دانست.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه