بروزرسانی کشتی فرنگی زیر 23 سال – آلبانی علی احمدی وفا به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت خبرگزاری بین المللی

شفقنا . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۴:۴۳


شفقنا – مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان از ظهر امروز در شهر تیرانا کشور آلبانی در حال برگزاری است.
به گزارش شفقنا ورزشی به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج نمایندگان کشورمان، تاکنون به شرح زیر است:
در وزن 55 کیلوگرم علی احمدی وفا پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر ایوان استفانسکی از اوکراین را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.
در وزن 63 کیلوگرم عرفان جرکنی در دور اول با نتیجه 8 بر صفر تینو اویالا از فنلاند را مغلوب کرد. وی در دور دوم با آتسمیر بیژویف از روسیه پیکار می کند.
در وزن 77 کیلوگرم علی اسکو در دور اول با نتیجه 8 بر 1 مقابل سیمون بورکینهاگین از سوئد به برتری دست یافت. وی در دور دوم با نتیجه 9 بر 1 مقابل الکساندرین گوتو قهرمان سال گذشته از مولداوی مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد، تا بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.
در وزن 87 کیلوگرم یاسین یزدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان جوجو صمداف از آذربایجان و آدام کارژیولا از لهستان می رود.

در وزن 130 کیلوگرم فردین هدایتی در دور اول با نتیجه 8 بر صفر موحامت باکیر از ترکیه را شکست داد. وی در دور دوم به مصاف میخایلو ویشنیوتسکی  از اوکراین می رود.
مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.