دیگر زمانی برای مماشات با رژیم اشغالگر وجود ندارد

پرسون . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۵:۴۶


قالیباف:
نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با جمعی از سفرای کشورهای اسلامی و با حضور رئیس مجلس آغاز شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با جمعی از سفرای کشورهای اسلامی امروز سه شنبه با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس آغاز شد.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در این نشست گفت: دیگر زمانی برای مماشات با رژیم اشغالگر وجود ندارد و وظیفه تمامی کشورهای اسلامی است که برای مقابله با رژیم صهیونیستی متحد شوند.

وی افزود: رژیم اسرائیل زبان گفتگو را نمی‌فهمد و تنها با فشار سیاسی و اقتصادی کشورهای اسلامی است که می‌توان از ادامه جنایات آن جلوگیری کرد.

قالیباف با اشاره به بحران‌های داخلی و مشکلات امنیتی رژیم صهیونیستی تأکید کرد: امروز رژیم منحوس اسرائیل در وضعیت بحرانی قرار دارد و بقای آن در معرض خطر است.

وی تصریح کرد: مسلمانان نباید اجازه دهند که این رژیم از امکانات کشورهای اسلامی برای ارتکاب جنایات علیه برادران و خواهران مسلمان استفاده کند.

رئیس مجلس به ضرورت تحریم‌های اقتصادی و قطع جریان‌های حیاتی رژیم اسرائیل اشاره کرد و گفت: کشورهای اسلامی باید به طور هماهنگ از فضای بین‌المللی برای محکومیت جنایات این رژیم بهره برده و آتش‌بس را برای حمایت از غیرنظامیان و مردم بی‌پناه منطقه تحمیل کنند.

تسنیم

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.