آغاز ثبت‌ نام سه وام پر متقاضی دانشجویان از امروز

تین نیوز . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۴:۵۲


ثبت نام برای دریافت سه نوع وام پر متقاضی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از طریق صندوق رفاه دانشجویان از امروز آغاز می شود.

تین نیوز |

ثبت نام برای دریافت سه نوع وام پر متقاضی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از طریق صندوق رفاه دانشجویان از امروز آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، ثبت نام وام های ضروری، تحصیلی و ودیعه مسکن دانشجویان دانشگاه ها و موسسات مالی عالی از امروز اول آبان ماه آغاز می شود و مبلغ  این وام ها نسبت به سال گذشته بیش از ۶۰ درصد افزایش داشته اند.

با توجه به این مهم که دانشجویان ورودی جدید (نودانشجویان) با تأخیر در دانشگاه ها پذیرش شده اند، ثبت نام ها وام های دانشجویی نیز به تبع آن، کمی با تأخیر انجام خواهد شد.

مبلغ وام تحصیلی دانشجویان، پیش از این، ۷ میلیون تومان بود که اکنون به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته و وام ضروری نیز تا ۲۰ میلیون تومان افزایش داشته است.

 دانشجویان از امروز اول آبان ماه سال جاری می توانند نسبت به ثبت نام خود در سامانه صندوق رفاه دانشجویان اقدام کنند.

 میزان وام تحصیلی برای مقاطع کارشناسی از ۳ به ۵ کارشناسی ارشد از ۳ به ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار و دکتری از ۷ به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

بر اساس اعلام صندوق رفاه دانشجویان؛ وام های دانشجویی امسال بیش از ۶۰ درصد افزایش داشته و دانشجویان سراسر کشور می توانند از ابتدای آبان ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و به نودانشجویان توصیه می شود که هر چه سریع تر برای اخذ وام مورد نیاز خود اقدام کنند؛ زیرا ثبت نام ها تا آخر آبان ماه صورت می گیرد و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه