جزئیاتی مهم برای اخذ وام 300 میلیونی قرض الحسنه بانک مهر با اقساط 36 ماهه

تین نیوز . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۴:۵۲


وام 300 میلیونی قرض الحسنه بانک مهر می تواند برای صاحبان کسب وکار، شرکت ها و کسبه جذاب باشد چرا که هدف اصلی این تسهیلات همین اقشار هستند.

تین نیوز |

وام 300 میلیونی قرض الحسنه بانک مهر می تواند برای صاحبان کسب وکار و مدیران و مالکان شرکت ها جذاب باشد چرا که هدف اصلی این تسهیلات همین اقشار هستند.

اشخاص حقوقی مشتری بانک قرض الحسنه مهر ایران که به دریافت وام از این مجموعه تمایل دارند، بهتر است برای تسهیلات 300 میلیون تومانی طرح «مهریار» این مجموعه درخواست بدهند.

به گزارش تین نیوز به نقل از رده، اشخاص حقوقی(شرکت ها) که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی هستند، باید در یکی از شعب بانک مهر ایران سپرده قرض الحسنه افتتاح و حداقل میانگین حساب سه ماهه ایجاد کنند. این وام به افرادی تعلق می‌گیرد که از طرف شرکت مشتری بانک مهر ایران، به این مجموعه معرفی شوند. این وام به ضامن نیاز دارد و بدون سود به متقاضیان پرداخت می‌شود. ضمنا ارائه اساسنامه و جواز کسب به همراه یک فقره چک به عنوان ضمانت به بانک ضروری است.

لازم به ذکر است که به این تسهیلات کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد و متقاضیان امکان بازپرداخت اقساط آن را طی 36 ماه دارند.

در صورت در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام، کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط به 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 18 میلیون و 857 هزار و 196 تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و نرخ سود آن نیز 318 میلیون و 919 هزار و 38 تومان خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.