رضایی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: رئیس جمهور درمورد بازگشت ظریف به دولت گفته اند که مجوز لازم از سران قوا گرفته شده

انتخاب . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۵:۲۸


خبرگزاری دانشجو: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: انتصاب محمدجواد ظریف بعنوان معاون راهبردی رییس جمهور غیرقانونی بوده است و پرونده او به قوه قضائیه ارجاع شده است.

ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در جلسه پرسش و پاسخ در استان بوشهربا اشاره به غیرقانونی بودن انتصاب محمد جواد ظریف بعنوان معاون راهبردی رییس جمهور گفت :  کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در حال پیگیری این موضوع است.

وی در توضیح بیشتر اظهار داشت  : یک جلسه با حضور وزیر اطلاعات برگزار شده و در آن به سوالات مربوط به انتصاب ظریف پاسخ داده شده است و توضیحات وزیر قانع‌کننده بوده و از آنجا که این مسئله در حوزه اختیارات وزیر اطلاعات نیست، پرونده ظریف به قوه قضائیه ارجاع شده است.

این نماینده مجلس همچنین به جلسه‌ای که اعضای کمیسیون امنیت ملی با رئیس‌جمهور داشته‌اند اشاره کرد و گفت: ما در این جلسه تذکراتی درباره این مسئله به رئیس‌جمهور دادیم و خواستار برکناری ظریف شدیم.

وی ادامه داد : رئیس‌جمهور در پاسخ گفته که "با چه قانونی" ظریف دوباره به کار برگشته است و افزودند که ما مجوز لازم را از سران قوا گرفته‌ایم. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : کمیسیون امنیت ملی در این یک ماه کمتر از یک ماه فعال بوده و به‌طور مستمر این موضوع را پیگیری خواهد کرد و بر لزوم رعایت قانون در این زمینه تأکید کرد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه