استاندار تهران: بیش از دو میلیون و پانصد هزار تبعه خارجی در پایتخت ساکن هستند/ بیش از ۴۰ درصد این افراد غیرمجاز هستند و باید از کشور خارج شوند

انتخاب . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۵:۲۴


ایرنا: استاندار جدید تهران گفت: بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار اتباع خارجی در این استان ساکن هستند که بیش از ۴۰ درصد آنها غیرمجاز هستند که باید از کشور خارج شوند.

محمدصادق معتمدیان روز سه‌شنبه در مراسم تکریم و تودیع استانداران جدید و سابق تهران اظهار کرد: اجرایی کردن گفتمان دولت چهاردهم و ایجاد وفاق در استان تهران را با جدیت دنبال می‌کنیم.

 وی در ادامه افزود: در انتصابات از همه ظرفیت‌ها در چارچوب گفتمان دولت استفاده خواهیم کرد.

استاندار تهران اظهار کرد: حضور‌های میدانی در شهرستان‌ها ادامه پیدا خواهد کرد. توسعه متوازن در اقصی نقاط استان تهران حضور هوشمندانه در استان خواهیم داشت.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت دلسوزان توسعه استان تهران عقب‌افتادگی استان تهران در شاخص‌ها را ارتقا ببخشیم. ۱۴۵۰ پروژه عمرانی نیمه‌تمام با ظرفیت‌های قانونی تامین اعتبار شوند. در حوزه مراکز درمانی به بیمارستانی استان باید کمک شود با همگرایی جدی در سطح استانی و ملی پروژه‌های ۲۶گانه استان تهران را با سرعت بیشتری به ثمر برسانیم. ۱۶ پروژه درمانی که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت دارد و نیازمند هفت همت برای اتمام است.

استاندار جدید تهران اضافه کرد: موضوع فاضلاب و تامین آب استان تهران حتما در دستور کار قرار دارد و باید به اجرای آن سرعت ببخشیم. ظرفیت بارگذاری در حوزه محیط زیست در سال ۷۵ به پایان رسیده است و اکنون مسایل متعددی در حوزه تمرکز جمعیت و حاشیه‌نشینی داریم.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه