مردم ایران به ویژه بانوان در حمایت از جبهه مقاومت حماسه می‌آفرینند

کیهان . ۱۴۰۳/۷/۳۰،‏ ۲۰:۴۰


این روزها کمک‌های مردم کشورمان برای جبهه مقاومت در حال جمع‌آوری است، زنان و مردان ایرانی یک بار دیگر در حمایت از مظلومان حماسه آفریدند.
مردم کشورمان این روزها یک بار دیگر سخاوتمندانه به یاری مظلومان شتافته‌اند و محل‌های جمع‌آوری کمک به مردم جنگ زده لبنان و فلسطین شاهد صحنه‌هایی از مهربانی مردم کشورمان است که قابل توصیف نیست.
این کمک‌ها از چند هزار تومان تا کمک‌های میلیاردی مردم در حال جمع‌آوری است. در یکی از این نمونه‌ها، خانم «شمس‌آذران»، بانوی تبریزی و همسر جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، یک سرویس ارزشمند طلای خود به ارزش یک میلیارد و 750 میلیون تومان را به مردم مظلوم غزه و لبنان اهدا کرد.
این بانوی خیر می‌گوید: «کاش طلای بیشتر داشتم و می‌توانستم به آن مظلومین بدهم! البته شاید الان بعضی‌ها بر من خرده بگیرند که این پول را به هموطن نیازمند خودمان بدهیم؛ شاید گفتنش خوب نباشد ولی در طول سال سعی می‌کنم دستی را بگیرم ولی الان شرایط جوری است که باید کاری بکنی و گرنه جبهه‌ات می‌شود جبهه ظلم و باطل.»
 بانوان کرمانشاهی با اهدای طلا به یاری مقاومت‌ برخاستند
خبر دیگر اینکه، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه به فارس گفت: بعد از شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، مقام معظم رهبری در پیامی به همه مسلمانان جهان اعلام کردند، با هرچه دارند به کمک ملت لبنان و فلسطین بشتابند.در این راستا گروه‌های جهادی و بسیج استان به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و پای‌کار آمدند و در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب برای کمک به مردم مظلوم لبنان و فلسطین، جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در بخش‌های مختلف استان را آغاز کردند. امیرحمزه خزایی افزود: بانوان کرمانشاهی با اهدای طلا و جواهرات خود همچون انگشتر، الگو و گردنبند تصمیم به یاری دین خدا گرفته و لبیک به امام گفتند. این اقدام نه تنها نشان‌دهنده ایمان و اعتقاد آن‌ها است، بلکه الگویی برای دیگران نیز خواهد بود و کمک به محور مقاومت و پویش لبیک به رهبر فرزانه انقلاب پیوستند.
 اهدای 25 سکه بهار آزادی به ستمدیدگان غزه، لبنان از سوی یک خیّر
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی نیز با اشاره به اهدای 25 سکه بهار آزادی به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال برای کمک به مردم آسیب‌دیده غزه، جنوب لبنان و یمن توسط یک خیر، گفت: این کمک شامل 14 سکه تمام بهار آزادی، 10 سکه نیم بهار آزادی و یک سکه ربع بهار آزادی است.
 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، سیدعلی منیری، با اشاره به اینکه این اقدام خیرخواهانه به منظور حمایت از مردم آسیب‌دیده از جنگ و بحران‌های انسانی در مناطق غزه، لبنان و یمن انجام شده است، افزود: این کمک‌ به جمعیت هلال احمر شهرستان مشهد تحویل داده شده و قرار است برای تأمین نیازهای ضروری و فوری این مردم مورد استفاده قرار گیرد.
 کمک ١٠ میلیارد ریالی شهروندان قمی
همچنین مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم هم صبح دیروز از جمع‌آوری بیش از ۱۰ میلیارد و ۲۶۹ میلیون ریال کمک‌های مردم استان به جبهه مقاومت خبر داد.
 جمع‌آوری کمک‌های مردمی در البرز
محمد باقر خلفی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر البرز هم از استقرار مراکز و ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی ‌برای مردم مظلوم غزه، لبنان و یمن در این استان خبر داد و گفت:مردم نوعدوست، خیرین و نیکوکاران البرز تاکنون بیش از چهار میلیارد ریال کمک به مردم مظلوم و بی‌پناه غزه، لبنان و یمن در قالب طرح به وقت همدلی، جمع‌آوری کرده است. 
 کمک ۱۶ میلیارد ریالی مردم مازندران به مردم غزه، لبنان و یمن
مردم مازندران نیز تا 27 مهرماه بیش از ۱۶ میلیارد ریال به ستمدیدگان از جنگ غزه، لبنان و یمن کمک کرده‌اند.
 یک ایران پای کمک به مردم جنگ‌زده
 مردم ایران در اقصی نقاط کشور به یاری مردم مظلوم لبنان، غزه و یمن رفته‌اند.  رئیس جمعیت هلال‌احمر پانزدهم مهرماه از کمک ۴۰ میلیارد تومانی مردم خیّر و نوع‌دوست ایران به جنگ‌زدگان لبنان، غزه و یمن خبر داده بود. 
به گفته بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر، از دوازدهم مهرماه تاکنون ٦ محموله برای کمک به مردم لبنان ارسال شده که سه محموله از طریق هوائی و بقیه زمینی ارسال شد.
 راه‌های کمک به جبهه مقاومت
کمک به غزه از طریق بانک مرکزی:
۱. شماره حساب: ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸
۲. شماره کارت: ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶
۳. شماره شبا:
700100004101034741999998 IR
۴. کد دستوری: #5*112*
کمک به لبنان از طریق بانک ملی:
۱. شماره حساب: ۹۹۹۹۹
۲. شماره کارت: ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹
۳. شماره شبا:
770170000000199999999003 IR
۴. کد دستوری: #1*112*
کمک به یمن از طریق بانک ملت:
۱. شماره حساب: ۹۹۹۹۹
۲. شماره کارت: ۶۱۰۴۳۳۸۴۰۹۹۹۹۹۹۸
۳. شماره شبا: 920120000000000000099999 IR
۴. کد دستوری: #7*112*
مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.