رودری نه؛ برنده توپ طلای 2024 از نگاه لوئیز انریکه / عکس

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۵:۵۰


طرفداری | لوئیز انریکه با وجود اینکه طرفدار جوایز فردی نیست، اعلام کرد که امیدوار است وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، به عنوان برنده توپ طلا انتخاب شود.

مراسم توپ طلای فرانس فوتبال در سال ۲۰۲4 قرار است در تاریخ 28 اکتبر (7 آبان) در سال تئاتر دو شاتله پاریس برگزار شود. سال گذشته، لیونل مسی برای هشتمین بار برنده توپ طلا لقب گرفت. انتظار می‌رود امسال بازیکنانی مانند وینیسیوس جونیور و رودری برای بردن این جایزه بزرگ رقابت کنند. این شصت و هشتمین مراسم توپ طلا خواهد بود.

لوئیز انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، از وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، برای کسب توپ طلا حمایت قاطع کرد. انریکه با این اظهارات، ضمن حمایت از وینیسیوس جونیور، به اهمیت کار گروهی در فوتبال نیز اشاره کرد. او معتقد است که موفقیت یک تیم نتیجه تلاش جمعی همه بازیکنان است و نمی‌توان موفقیت فردی یک بازیکن را جدا از موفقیت تیم ارزیابی کرد.

انریکه در مصاحبه با TNT Sports Brazil گفت:

به نظر خود شما چه کسی برنده خواهد شد؟ به نظر من برنده وینیسیوس جونیور باشد. او کاملاً شایستگی کسب این جایزه را دارد. اما حقیقت این است که به عنوان یک مربی، من خیلی به این جوایز فردی اعتقادی ندارم. این جوایز بیشتر جنبه بازاریابی دارند و عملکرد فردی یک بازیکن را در کانون توجه قرار می‌دهند. به نظر من، موفقیت یک تیم حاصل تلاش جمعی همه بازیکنان است و بدون تیم، هیچ بازیکنی نمی‌تواند بدرخشد. بنابراین، به هر کسی که این جایزه را ببرد، تبریک می‌گویم؛ اما همیشه موفقیت تیم برایم مهم‌تر بوده است. 

وینیسیوس جونیور، برنده توپ طلای 2024 از نگاه لوئیز انریکه.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.