رافینیا: هواداران بارسلونا با نیکو ویلیامز به من بی‌احترامی می‌کردند

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۵:۵۰


طرفداری | تماشای اتفاقاتی که در تابستان 2024 رخ داد، برای رافینیا آسان نبود. 

در جریان دیداری از هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا و بایرن مونیخ چهارشنبه شب از ساعت 22:30 به وقت تهران در استادیوم مونتجوئیک مقابل هم قرار می‌گیرند. رافینیا، وینگر برزیلی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی کنار هانسی فلیک حاضر شد تا در مورد وضعیت خودش و تیمش حرف بزند. 

رسیدن به 100 بازی با پیراهن بارسلونا برای من یک دستاورد شگفت‌انگیز است. دوست دارم این مناسبت را با پیروزی جشن بگیرم. اعتماد سرمربی و هم‌تیمی‌هایم برای من بسیار مهم است. این فصل ذهنیت متفاوتی نسبت به فصل‌های گذشته دارم.   بی‌احترامی با پیراهن نیکو ویلیامز

 این که می‌دیدم پیراهن شماره 11 مرا با اسم نیکو ویلیامز چاپ می‌کردند، یک بی‌احترامی کامل بود. شوخی بسیار بدی بود. احترام بازیکنانی که در باشگاه حضور دارند، باید حفظ شود. من همیشه برای بارسلونا از جان مایه گذاشتم، اگر قبلا از 100% توانم استفاده می‌کردم، حالا از 200% آن استفاده می‌کنم.  

واکنش رافینیا به هواداری که شماره پیراهن او را به نیکو ویلیامز داد   کاپیتانی بارسلونا

بستن بازوبند کاپیتانی تنها بر دست داشتن یک بازوبند نیست. کاپیتان باید به بازیکنان باتجربه و جوان کمک کند و به نیاز متفاوت آن‌ها توجه کند. تلاش می‌کنم همیشه هوای آن‌ها را داشته باشم. 

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه