قیمت تور بوشهر پاییز 1403

تجارت نیوز . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۵:۵۱


به گزارش تجارت نیوز،

سفر به بوشهر تجربه جذاب برای کسانی است که علاقه زیادی به فرهنگهای بومی مناطق مختلف دارند. سفر به بوشهر این امکان را برایتان مهیا میکند که علاوه بر تجربه یک سفر دل‌انگیز در کنار خلیج‌فارس با غنای طبیعی، تاریخی و فرهنگی این منطقه نیز آشنا شوید.

 بازار بوشهر،  کاخ کوروش، قلعه خورموج دشتی، کوه نمک دشتی، قبر ژنرال، نخلستان‌ها، سواحل زیبا، موزه رئیس‌علی دلاوری، گورستان سیراف، عمارت کازرونی، قلعه نصوری، موزه دریانوردی، کلیسای مسیح مقدس بوشهر، آب انبار قوام، اسکله جفره، کاروانسرای دالکی، غار چهل خانه، جزیره مطاف از مناطق گردشگری و دیدنی بوشهر هستند.

یکی از تفریحات جذاب در بوشهر که علاقمندان بسیاری دارد محفل خیام‌خوانی است.  خیام‌خوانی سبک خاص و متمایز آواز خواندن رباعیات خیام است که جزئی از موسیقی محفلی و خصوصی بندر بوشهر است.

قیمت تور بوشهر

هزینه سفر به بوشهر و انتخاب تور به عواملی مانند زمان و تاریخ سفر، طول مدت سفر، نوع وسیله سفر که شامل هواپیما، قطار و اتوبوس است، کیفیت و نوع هتل یا اقامتگاه بستگی دارد.

در حال حاضر و تا لحظه تنظیم این گزارش ارزانترین قیمت تور بوشهر با هواپیما با قیمت شش میلیون و 700 هزار تومان به مدت سه شب، بدون وعده غذایی و اقامت در سوییت، و گرانترین قیمت تور با 11 میلیون و 400 هزار تومان برای سه شب اقامت در یک آپارتمان ساحلی بدون وعده غذایی و سفر با هواپیما به فروش می‌رسد. 

برای اطلاع از قیمت تورهای داخلی و خارجی صفحه قیمت تور را مطالعه فرمایید، همچنین برای اطلاع از قیمت بلیط اتوبوس بوشهر و سایر شهرها به صورت روزانه به صفحه قیمت بلیط اتوبوس مراجعه کنید.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه