به دنیا نشان می‌دهیم جای رودری خالی نیست!

ورزش سه . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۵:۵۹


رودری استثنایی است ولی ما یک تیم متحدیم

ریکو لوئیس گفت سیتی به قدری متحد است و بازیکن بزرگ دارد که امسال جای خالی رودری را حس نخواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فردا شب در اتحاد میزبان اسپارتاپراگ است و این شانس را دارد که با یک برد دیگر وضعیتش را در جدول رده‌بندی بهتر کند.

«همه می‌دانند که رودری چقدر مهم است و این موضوع در دو، سه فصل اخیر ثابت شده که او چه بازیکن بزرگی است. جبران نبود رودری؟ بیشتر از اینکه بخواهیم خودمان راه‌حلی پیدا کنیم فکر می‌کنم این به کادر فنی مربوط می‌شود که راه‌حل‌هایی ارائه دهد و ما فقط باید در روز بازی، در زمین آن‌ها را اجرا کنیم. فکر می‌کنم متئو کواچیچ در بازی‌های اخیر کار فوق‌العاده‌ای بوده و جای رودری را پر کرده است. با اینکه رودری بازیکن بزرگی است، ما باید به دنیا نشان دهیم که یک تیم متحد هستیم و به هیچ بازیکنی وابسته نیستیم.»

«من همیشه سعی کرده‌ام تا حد ممکن آماده و در دسترس باشم. از این موضوع لذت می‌برم و همین است که من را از خستگی‌ها عبور می‌دهد. تنها چیزی که می‌خواهم فوتبال بازی کردن است، به ویژه برای منچسترسیتی. این اصلی‌ترین انگیزه‌ای است که من را جلو می‌برد.»

«من واقعاً به فکر تثبیت در یک پست خاص نبوده‌ام. فکر می‌کنم هر چه بیشتر در پست‌های مختلف بازی کنم، شانس بیشتری برای بازی کردن دارم. اگر به یک پست خاص محدود می‌شدم، پس نمی‌توانستم به اندازه این فصل بازی کنم. بنابراین می‌توان به این موضوع از دو جنبه نگاه کرد. اما در حال حاضر فقط سعی می‌کنم بهترین بازی را انجام دهم و همچنین سخت کار کنم.»

«وقتی که اولین بار به منچسترسیتی آمدم، هافبک بودم. اما حدود دو هفته بعد من را به مدافع راست منتقل کردند. از آن زمان، من در همه جا بازی کرده‌ام؛ مدافع راست، مدافع چپ و فکر می‌کنم یک فصل بود که وقتی کمی جوان‌تر بودم، در پست مدافع مرکزی هم بازی کردم.»

«این یک موضوع هیجان‌انگیز است، یک مربی جدید، یک دوره جدید، فرصتی برای بردن چیزهای بیشتر. ما نمی‌دانیم او چه کار خواهد کرد و همه چیز برای همه جدید خواهد بود. بنابراین این یک مقطع هیجان‌انگیز است!»

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه