دنیامالی: ورزش آذربایجان شرقی یک نقطه قوت در ورزش ملی است

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۶:۱۸


سالن ۳ هزارنفری شهید آیت‌الله دکتر آل‌هاشم با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار آذربایجان شرقی بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا،  احمد دنیامالی در جریان سفر استانی خود به شهر تبریز، سالن ۳ هزارنفری شهید خدمت، حضرت آیت‌الله دکتر سیدمحمدعلی آل‌هاشم (خانه والیبال) را افتتاح کرد.

این سالن به متراژ ۳۶۱۴ متر مربع و با هزینه‌کرد ۵۰۰۰۰۰ میلیون ریال به همت اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و توسط احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

در ادامه مراسم افتتاحیه خانه والیبال استان آذربایجان شرقی با حضور احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان، بهرام سرمست استاندار آذربایجان شرقی و سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد. در این مراسم از عوامل ساخت و بهره‌برداری سالن سه‌هزار نفری شهید آیت‌الله دکتر آل‌هاشم تقدیر به عمل آمد و یک بازی نمادین در حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.


احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان در این مراسم گفت: یاد و نام سرادران بزرگ آذربایجان از ستارخان تا مهدی و حمید باکری گرامی باد؛ سردارانی که یک وجب از خاک را به دشمن ندادند و جان خود را تقدیم کردند که ایران بماند.

او ادامه داد: از نظر من و کارشناسان، در آذربایجان شرقی باید از نظر فضای ورزشی کار بیشتری صورت بگیرد. ما دست بخش خصوصی را می‌فشاریم و هر کاری که باشد را انجام می‌دهیم. ظرفیت این استان بیشتر از این حرف‌ها است و این استان به تنهایی در همه تیم‌های ملی ما یک ظرفیت قابل توجه است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: شهادت امام جمعه عزیز و مردمی شهر تبریز که این سالن مزین به نام او شده را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و خیلی متاسف شدم که در این سانحه، رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و استاندار آذربایجان شرقی را از دست دادیم.

 دنیامالی در پایان گفت: ورزش آذربایجان شرقی یک نقطه قوت در ورزش ملی است و قطعا مسائل فنی و مدیریتی را برای اثربخشی و پیش‌برد امور مورد نظر قرار خواهیم داد. خیلی‌ها دنبال این بودند که آقای سرمست در بخش مد نظر خودشان حضور داشته باشد و من حضور ایشان را در استانداری آذربایجان شرقی یک ظرفیت می‌دانم و ایشان فرد شایسته‌ای هستند و باعث می‌شود که ما فضای بیشتری را برای ورزش اختصاص دهیم و سرانه ورزشی این استان را افزایش دهیم.

 وی در پایان گفت: خیلی‌ها تبریز را با عنوان منحصر به فردی می‌شناسند و ما باید از این ظرفیت برای مسابقات ملی و منطقه‌ای و جهانی بهره ببریم.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه