پرسپولیس شانسی برای صعود دارد؟

دیدار نیوز . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۷:۲۳


پرسپولیس در سه بازی نخست خود در لیگ نخبگان آسیا نتایج خوبی نگرفته و تنها یک امتیاز دارد، اما ۵ بازی دیگر باقی مانده و تیم گاریدو باید به امتیاز‌های بعدی فکر کند.

دیدارنیوز: پرسپولیس باید در ۵ بازی آینده‌اش در لیگ نخبگان آسیا حداقل ۱۰ امتیاز کسب کند تا شانس صعود داشته باشد.

پرسپولیس در سه بازی که در لیگ نخبگان مقابل الاهلی، پاختاکور و السد قطر انجام داده تنها یک امتیاز کسب کرده تا در آستانه حذف از این رقابت‌ها قرار بگیرد. این درحالی است که پرسپولیس هنوز ۵ بازی دیگر در پیش دارد و با کسب امتیاز مناسب در این بازی‌ها می‌تواند علاوه بر این که در جدول به جایگاه خود سروسامانی ببخشد در مرحله بعد با تیم‌های آسان تری بازی کند و گرنه باید با تیم‌های بزرگ آسیا بازی کند که احتمال حذفش را چند برابر می‌کند.

مهم‌ترین موضوع این است که با توجه به وضعیت ورزشگاه آزادی و نامناسب بودن وضعیت چمن بقیه ورزشگاه‌ها و شرایط منطقه، بعید است پرسپولیس بتواند از این پس بازی‌های خود را به عنوان تیم میزبان در تهران برگزار کند و به احتمال زیاد هر ۵ بازی بعدی خود را به عنوان تیم میزبان و میهمان باید در خارج از خانه بازی کند که همین موضوع عملا پرسپولیس را از شرایط میزبانی و برخورداری از حمایت گسترده هوادارانش محروم خواهد کرد.

۵ بازی سخت و سنگین که گاریدو هیچ چاره‌ای ندارد جز این که حداکثر امتیازات را از این بازی‌ها کسب کند تا دو بازی آخرش در بهمن ماه مقابل غول‌های عربستانی حالت تشریفاتی به خود بگیرد. فراموش نکنیم پرسپولیس این پتانسیل را دارد تا از سه بازی آینده خود می‌تواند با کسب سه پیروزی و ۹ امتیاز خیال خود را بابت صعود راحت کند.

برنامه ۵ بازی باقی مانده پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا

پرسپولیس – الغرافه: ۱۴ آبان

الریان – پرسپولیس: ۵ آذر

پرسپولیس – الشرطه: ۱۲ آذر

الهلال – پرسپولیس: ۱۶ بهمن

پرسپولیس – النصر: ۲۹ بهمن

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.