صحرایی ستاره سهیل جدید پرسپولیس

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۶:۴۹


در شبی که پرسپولیس مقابل السد مستحق شکست نبود و باخت تلخی برای سرخ پوشان رقم خورد، حضور غیرمترقبه یک جوان را در ترکیب قرمز‌ها شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، پرسپولیس در حالی برابر السد شکست خورد که در نیمه اول بازی با تعویض اجباری فرشاد فرجی، سهیل صحرایی جوان جویای نام سرخ پوشان این فرصت را به دست آورد تا به جای مدافع راست مصدوم قرمز‌ها برای اولین بار درلیگ نخبگان برای تیمش به میدان برود.

حضور این جوان پرسپولیس که پس از درخشش در تیم‌های پایه توانست نظر مثبت خوان کارلوس گاریدو را برای همراهی تیم بزرگسالان به خود جلب کند، در شرایطی رقم خورد که شاید این حضور غیرقابل پیش بینی‌ترین اتفاق ممکن برای او و پرسپولیسی‌ها بود ولی در این حضور صحرایی نشان داد می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

اگرچه در برخی صحنه‌ها کمی تجربه بیشتر می‌توانست حرکات او را در این دیدار پخته‌تر و موثرتر کند، اما در مجموع می‌توان به این نمایش این جوان آینده دار پرسپولیس  آن هم در پستی غیرتخصصی نمره خوبی داد.

یکی از مهمترین شاخصه‌های فنی او در این نمایش حدود یک ساعته جسارت بالای او در اولین حضور رسمی اش در ترکیب پرسپولیس آن هم یک بازی بین المللی بود. صحرایی در این بازی نشان داد بازیکنی است که می‌تواند با بالا رفتن تجربه اش در بازی‌ها و حضور آینده اش در ترکیب قرمز‌ها کم کم جا پای بزرگان در پرسپولیس بگذارد.  

این مدافع راست و رونده پرسپولیس در دقایقی که در مقابل السد قطر در ترکیب سرخ پوشان حضور داشت، نشان داد در کار‌های تهاجمی هم می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. یکی دو نفوذ و حضور در جریان حمله در نیمه دوم از او گویای این مساله مهم بود.

صحرایی باید به یاد داشته باشد کسب تجربه و تلاش بیشتر در کنار تمرین و دوری از حواشی می‌تواند او را در آینده به یکی از ستاره‌های پرپسولیس و حتی تیم ملی ایران تبدیل کند.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه