انجام بیش از ۳۸ هزار مورد بازرسی صنفی و اماکن عمومی طی ۶ ماهه نخست سال جاری

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۶:۴۹


مدیرسلامت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: بیش از ۳۸ هزار مورد بازرسی صنفی و اماکن عمومی طی ۶ ماهه نخست سال جاری انجام شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، جعفر ربیحاوی امروز در توضیح این خبر اظهار کرد: همکاران بهداشت محیط در شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان با تلاش شبانه‌روزی و با هدف تامین، حفظ و ارتقای عالی‌ترین درجه سلامت جسمی، روانی، اجتماعی در بخش‌های مختلف صنفی، صنعتی، اداری، خدماتی، آموزشی، بهداشتی و درمانی نقش بسیار چشمگیری ایفا می‌کنند.

او گفت: طی این بازه زمانی تعداد بازرسی‌های انجام شده از مراکز تهیه، توزیع و فروش موادغذایی و اماکن عمومی بیش از ۳۸ هزار مورد که از این تعداد ۷۶۰ مورد اخطار، ۱۴۵ مورد معرفی به مراجع قضایی و ۶۱ پلمپ واحدهای متخلف و نیز پیگیری بیش از یک هزار مومواد غذاییرد شکایت حضوری و سامانه‌ای ثبت شده است.

مدیرسلامت محیط معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در پایان افزود: همشهریان می‌توانند شکایت و گزارش تخلف های بهداشتی در مناطق شهری و روستایی را از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ برای بررسی و پیگیری اعلام کنند تا پس از دریافت شکایت ها، کارشناسان بهداشت محیط در کوتاهترین زمان ممکن(حداکثر ۷۲ ساعت) برای بررسی و پیگیری موضوع به محل اعزام شوند.

لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه