اتمام طرح‌های نیمه تمام در دستور کار وزارت ورزش و جوانان

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۶:۴۹


وزیر ورزش و جوانان اتمام طراحی تمام را از برنامه های پیشروی وزارت ورزش و جوانان دانست و گفت: در حال حاضر بالغ بر ۴۵۰۰ طرح نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی دکتر احمد دنیا مالی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز اظهار کرد:سوابق کاری من بیشتر عمرانی است و چیزی که از من انتظار است اتمام این پروژه‌هاست.
وی با تاکید بر بازنگری و استانداردسازی پروژه عمرانی حوزه ورزش گفت: در گذشته سالن‌هایی با نام چند منظورش ساخته شده است. اما کفپوش آنها برای هندبال، والیبال، فوتسال و سایر ورزش‌ها متفاوت است که باید بازنگری اساسی شود.
وی با اشاره به ظرفیت‌های بیمه استان آذربایجان شرقی در بحث ورزش و رشته‌های خاص خاطرنشان کرد: در بحث توزیع بودجه و سرانه ورزشی توجه ویژه‌ای به این استان ها صورت می‌گیرد.

وزیر ورزش و جوانان تاریخچه فعالیت تیم‌های تراکتور و ماشین سازی تبریز را مورد توجه قرار داد و ادامه داد:زمانی که این ۲ تیم فعال بودند جوانان بیشتری از این شهر در ترکیب تیم ملی حضور داشتند.

دکتر دنیامالی در بخش دیگری از صحبت های خود توجه به حوزه جوانان را نیز از برنامه‌های پیش روی خود عنوان کرد و گفت معتقدیم که سازمان ملی جوانان باید شخصیت مستقلی داشته باشد ، از این رو در تلاش هستیم تا سازمان ملی جوانان در دل وزارتخانه تشکیل شود که زمانبر خواهد بود.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه