فرماندار شادگان خبر داد: احیای 2  واحد صنعتی راکد و فراهم شدن زمینه اشتغال 50 نفر بومی

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۶:۵۰


فرماندار شادگان از احیای دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی این شهرستان و زمینه اشتغال بومی مستقیم 50 نفر، خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جمال صالح زاده امروز سه شنبه یکم آبان ماه با همراهی جمعی از مسوولان شهری در راستای بررسی مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی از مجموعه های مختلف شهرک صنعتی  شهرستان بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان مسایل و موانع تولید کنندگان و صنعتگران قرار گرفت.

او در این بازدید از  احیاء و بازگشت دو واحد صنعتی راکد به چرخه تولید طی روزهای آینده در شهرک صنعتی شادگان خبر داد و گفت: احیای این دو واحد تولیدی زمینه اشتغال زایی بومی 50 نفر را به صورت مستقیم فراهم خواهد کرد.

فرماندار شادگان با بیان اینکه موضوع فعال شدن مجدد واحد های صنعتی و تولیدی راکد  شهرستان در رفع بیکاری و اشتغال جوانان از اهمیت بسیار بالایی برخورددار است، افزود: پیگیری برای راه اندازی مجدد سایر واحدهای تولیدی و صنعتی راکد در شهرک صنعتی شهرستان ادامه دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان شادگان ضمن تاکید بر رفع مشکل واحدهای تولیدی از سوی دستگاه های متولی در راستای  تحقق شعار سال با رویکرد"جهش تولید با مشارکت مردم" است، بیان کرد: ضرورت دارد در راستای رفع مشکل و موانع پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان، مسوولان استانی اهتمام ویژه داشته باشند.

فرماندار شادگان در پایان ضمن دعوت از همه سرمایه گذاران در راستای ایجاد واحد‌های تولیدی و اشتغال با توجه وجود ظرفیت های بلقوه شهرستان در زمینه کشاورزی، صنعتی، گردشگری و بندر تجاری، اضافه کرد: ظرفیت ها و موقعیت شهرک صنعتی شادگان(نزدیک به جاده ترانزیتی آبادان - ماهشهر)، در زمینه اشتغال جوانان شهرستان و رفع بیکاری نقش مهم و بسزایی دارد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه