زنده: شارجه ۱ سپاهان صفر

ورزش سه . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۷:۱۴


اولاریو و ژوزه مورایس در مصافی حساس شاگردان خود را به میدان فرستاده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان ایران باید درچارچوب سومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل شارجه امارات به میدان برود. این در حالی است که تا پیش از این مسابقه در جدول گروه C شارجه 4 و سپاهان 3 امتیازی و نتیجه این مصاف در معادلات صعود بسیار تعیین کننده خواهد بود.

سپاهان از ۶ مصاف خود مقابل تیم‌های اماراتی فقط یک باخت در وقت قانونی داشته که آماری مثبت به حساب می‌آید. شارجه هم در ۵ بازی خود اصلا باخت نداشته تا مشخص شود میزبانی سرسخت برای نماینده ایران خواهد بود.

کیم دائه یونگ، یانگ جیول و کواک سئونگ سون، عبدی قدیروف

یعقوب الحسانی، الدهنهائی، غنیم، کاتینیچ، پتروویچ، حسن، نجاسمیک، اوسمان کامارا، بیرو، رشید و کانراد

پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، انزونزی، محمد دانشگر، صالح حردانی، آریا یوسفی، برایان دابو، محمد کریمی، مهدی لیموچی، ابوبکر کامارا و محمدمهدی محبی

در دقیقه ۲۶ روی پاس پشت مدافعان، خط دفاع سپاهان از عادل الدنانی جا ماند و این بازیکن با ورود به محوطه جریمه سپاهان و پاس در عرض توپ را به کامارا رساند و کامارا با شوت سنگین اولین گل بازی را به ثمر رساند.

ویدئو: 356479

دو اشتباه پیاپی مدافعان سپاهان باعث اولین خلق موقعیت بازی شد و ایستادگی خوب نیازمند مقابل شوت مهاجم شارجه دروازه سپاهان را نجات داد. در ادامه شوت پتروویچ از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

ضربه ایستگاهی محمد کریمی توسط مدافعان حریف برگشت داده شد و به محبی رسید، محبی نیز با پاس به عقب توپ را برای لیموچی کاشت اما شوت این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

شوت خطرناک کامارا پس از برخورد به دانشگر از بالای دروازه به کرنر رفت.

سانتر محمد کریمی به شکلی خطرناک ارسال شد و پس از برخورد با مدافعان شارجه راهی کرنر شد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه