ترکیب احتمالی تراکتور مقابل روشن تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۸:۴۷


تیم فوتبال تراکتور ایران در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا(سطح دوم) مقابل تیم روشن تاجیکستان قرار می‌گیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور ایران و روشن تاجیکستان در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) فردا چهارشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در تاجیکستان برگزار می‌شود.

تیم فوتبال تراکتور در گروه A این رقابت‌ها با تیم‌های الوکره قطر، روشن تاجیکستان و موهان بانگان هند همگروه است، که نماینده هند بعد از اینکه حاضر نشد در هفته گذشته به ایران سفر کند توسط کنفدراسیون آسیا از این رقابت‌ها حذف شد و نتایج این تیم که یک تساوی بدون گل مقابل روشن بود نادیده گرفته می‌شود.

تراکتور با توجه به برتری ۳ بر صفر مقابل الوکره با ۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و روشن نیز در خانه مقابل الوکره با یک گل شکست خورده تا بدون امتیاز در انتها جدول قرار داشته باشد. با توجه به اینکه دو تیم به غیر از این دیدار تنها ۲ دیدار دیگر در مرحله گروهی برگزار می‌کنند تی‌تی‌ها با برتری در این دیدار می‌توانند تا حد زیادی صعودشان را به مرحله بعدی قطعی کنند.

دو تیم شرایط متفاوتی در لیگ داخلی کشورشان نیز دارند، در حال حاضر تراکتور پس از گذشت ۸ هفته، با ۱۳ امتیاز در رتبه پنجم لیگ برتر ایران قرار دارند و تنها ۳ امتیاز با سپاهان صدرنشین فاصله دارند. در مقابل روشن بعد از گذشت هفده هفته با ۳۱ امتیاز در رتبه سوم لیگ برتر تاجیکستان قرار گرفته و با دو بازی کمتر، ۱۱ امتیاز نسب به استقلال تاجیکستان فاصله دارد.

این دیدار اولین تقابل دو تیم در رقابت‌های آسیایی محسوب می‌شود و تاکنون مقابل یکدیگر قرار نگرفته‌اند. به نظر می‌رسد دراگان اسکوچیچ قصد دارد تراکتور را با آرایش ۲-۵-۳ روانه میدان کند. علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه مسئولیت حفاظت از قفس توری تراکتور را در این دیدار بر عهده دارد. بیرانوند به دنبال دومین کلین‌شیت تی‌تی‌ها در آسیا است.

با توجه به بازگشت عارف غلامی از مصدومیت، این بازیکن در کنار شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی خط دفاعی تراکتور را تکمیل می‌کنند. دانیال اسماعیلی‌فر به عنوان فولبک راست و محمد نادری به عنوان فولبک چپ در این دیدار به میدان می‌روند.

ریکاردو آلوز در کنار ایگور پوستونیسکی خط میانی خارجی را در این دیدار تشکیل می‌دهند، جلوتر از آن‌ها مهدی ترابی از جناح چپ و امیرحسین حسین‌زاده از جناح راست پشت‌سر تومیسلاو اشترکالی، ۱۱ بازیکن منتخب تراکتور را برای تقابل با روشن تاجیکستان تکمیل می‌کنند.

ترکیب احتمالی تراکتور ایران:

علیرضا بیرانوند، عارف غلامی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد نادری، دانیال اسماعیلی‌فر، ریکاردو آلوز، ایگور پوستونیسکی، مهدی ترابی، امیرحسین حسین‌زاده و تومیسلاو اشترکالی.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.