مدیر روابط عمومی منچستریونایتد: سران باشگاه از عملکرد تیم اصلا راضی نیستند

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۸:۲۱


طرفداری | منچستریونایتد تنها در سه بازی از هشت بازی ابتدایی خود در فصل جدید لیگ برتر پیروز شده و با شش امتیاز کمتر از منطقه‌ی سهمیه لیگ قهرمانان، در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

اگرچه آنها توانستند در بازی آخر با نتیجه 2-1 برنتفورد را شکست دهند، اما پیش از آن پنج بازی متوالی را در تمام رقابت‌ها پیروز از زمین خارج نشدند.

اریک تن هاخ که در دو فصل گذشته دو جام را با تیم کسب کرده بود، در تابستان، قرارداد خود را تا سال 2026 تمدید کرد؛ اما به دلیل نتایج ضعیف اخیر، آینده او در باشگاه یک بار دیگر با ابهام روبرو شده است.

این عملکرد ضعیف، به ویژه پس از صرف حدود 179 میلیون پوند برای خرید بازیکنان جدید در تابستان، هواداران را نگران کرده است. یونایتد دیگر آن تیم قدرتمندی نیست که تحت هدایت سر الکس فرگوسن بود و به نظر می‌رسد از مسیر موفقیت دور شده است.

به نقل از اونینگ استاندارد، توبی کریگ، مدیر روابط عمومی باشگاه در یک مجمع هواداری در این باره گفت:

سران باشگاه به وضوح اعلام کردند که از عملکرد تیم اصلی مردان در ابتدای فصل اصلا راضی نیستند و نتایج تیم به اندازه کافی خوب نیست؛ تغییرات زیادی در حال انجام است.

ما معتقدیم که با خریدهای تابستانی، تیم قوی‌تری شده‌ایم، اما این تیم هنوز در حال شکل‌گیری است و تعداد زیادی بازیکن جوان در آن حضور دارند که نیاز به زمان برای رشد دارند.

علاوه بر تغییرات در زمین، تغییرات زیادی نیز در خارج از زمین رخ داده است و ما در حال ایجاد یک ساختار ورزشی جدید هستیم. می‌دانیم که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

برخی شایعات حاکی از آن بود که ممکن است تن هاخ پس از فیفادی اکتبر از سمت خود برکنار شود. اما تن هاخ در پاسخ به این شایعات گفته بود:

این فقط برخی از شما رسانه‌ها هستید که سر و صدا ایجاد می‌کنید و داستان‌های دروغ می‌سازید. ما از وضعیت فعلی ناراضی هستیم، اما در داخل باشگاه همه چیز آرام است و ما به برنامه خود پایبند هستیم.

اگرچه پیروزی مقابل برنتفورد بخشی از فشارها را کاهش داد، اما همچنان آینده تن هاخ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. یونایتد در بازی بعدی خود در لیگ اروپا به مصاف فنرباحچه خواهد رفت و این در حالی است که شیاطین سرخ در این رقابت‌ها نیز نتایج خوبی کسب نکرده است.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.