مارکو روزه: لیورپولِ اشلوت تقریبا تفاوتی با تیم کلوپ نداشته است

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۸:۲۱


طرفداری | مارکو روزه، سرمربی لایپزیش در نشست خبری دیدار با لیورپول حاضر شد. 

فردا شب در چارچوب بازی سوم از «دور لیگ» فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، لایپزیش میزبان لیورپول خواهد بود. این بازی تحت الشعاع انتخاب یورگن کلوپ به عنوان رئیس بخش فوتبال کمپانی ردبول قرار گرفته است. سرمربی سابق قرمزها در حالی از سال 2025 شغلش را در ردبول آغاز می‌کند که امور فوتبالی تیم‌هایی مانند لایپزیش را کنترل خواهد کرد. مارکو روزه، سرمربی ساکسون‌ها در نشست خبری دیدار فردا گفت:

لیورپول در فرم بسیار خوبی قرار دارد. فرم فردی خوبی دارند و دارای برنامه هم هستند. لیورپول آرنه اشلوت تقریبا هیچ تفاوتی با تیم یورگن کلوپ نداشته است. کارشان با پرسینگ بسیار قوی است. بسیار پرانرژی هستند و مقاومت دفاعی بسیار خوبی هم دارند. این موارد همیشه تیم لیورپول را با سایرین متمایز کرده است. مقابله با قرمزها دشوار خواهد بود. آن‌ها سطح بالایی از کیفیت فردی و قدرت تیمی را دارند. باید این را پذیرفت که آنها حریفی برتر و یک «کار بزرگ» برای شکست دادن نیاز دارند. 

یورگن کلوپ؟ به عنوان یک مربی، می‌توان در کنار ویژگی‌های فنی، از او مهارت‌های رهبری، صداقت و روراستی را آموخت. او یک مربی بزرگ و یک فرد بزرگ است.

دیدار لایپزیش و لیورپول این فرصت را برای دومینیک سوبوسلای فراهم می‌کند که با تیم سابقش دیدار کند. روزه در این مورد افزود:

ما سوبو را از دست دادیم چون او در حال انجام کار بزرگی در لیورپول است. او اکنون به سطح بالایی دست یافته است. بازی را در دست می‌گیرد و به عنوان بازیکن شماره 10، آزادی زیادی دارد. با این حال، باید گفت که سوبو مهارت کار با توپ را اینجا آموخته است. 

لایپزیش لیگ قهرمانان اروپا را با دو شکست مقابل اتلتیکو مادرید و یوونتوس آغاز کرده است. سرمربی آلمانی در مورد اهمیت بازی سوم گفت:

دو بازی اول فشار بازی فردا را افزایش داده است اما این بازی به هیچ وجه برای ما سرنوشت‌ساز نیست. با این حال، اگر بتوانیم در خانه مقابل لیورپول شروع به گلزنی کنیم، عالی خواهد بود. 

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.