سردار فدوی: جبهه مقاومت در آینده بروز بیشتری خواهد داشت

مشرق نیوز . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۹:۱۲


جانشین فرمانده کل سپاه با درخصوص تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران، گفت: اگر صهیونیست‌ها خباثت یا اقدامی انجام دهند، همه زیرساخت‌های آنها به طرفه ‌العینی می‌تواند از بین برود.

به گزارش مشرق، سردار دریادار «علی فدوی» عصر سه‌شنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید نیلفروشان که در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه تهران بزرگ برگزار شد، درخصوص شهادت فرماندهان مقاومت، گفت: تعداد زیاد شهدای فرمانده جبهه مقاومت به این معنی است که قوه جبهه مقاومت درآینده و همین الان نسبت به قبل بروز بسیار بیشتری دارد.

وی تاکید کرد: این بروز را در حالی که همه خبائث عالم یعنی آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و اروپایی‌ها توانشان را متمرکز کرده‌اند که حزب‌الله را از کار بیندازند اما فهمیدند که اگر حزب‌الله قبلا ۵۰-۶۰ موشک می‌زد، اکنون ۱۷۰ تا ۲۰۰ موشک می‌زند. این بدان معناست که این قوه بروز پیدا کرده است و به هیچ عنوان نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به بیانیه اخیر شورای همکاری خلیج فارس و ادعایی پیرامون جزایر سه‌گانه ایران، نیز تاکید کرد: خباثت اماراتی‌ها از سال اول انقلاب انجام شده است، یک متنی را می‌نویسند و در همه جلسات این متن را می‌خوانند.

سردار فدوی بیان کرد: تغییری که این دفعه نسبت به دفعات قبل داشت، این بود که اروپایی‌ها در همه شرایط نشان دادند هیچ اراده و استقلالی از خود ندارند.

وی خاطرنشان کرد: می‌گویند ما در پی آمریکا هستیم، در حالی که کشورهای اروپایی بعضا کشورهایی هستند که قدمت خیلی زیادی دارند اما از خودشان اراده‌ای ندارند و این بار هم یک کار احمقانه‌ای انجام دادند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه بسیاری از نقشه‌هایی که وجود دارد مبدا آن خود اروپایی‌ها هستند، گفت: برخی از برندهای ایران عمرشان نه فقط از امارات بلکه از کل این کشورها بیشتر است. این موارد در تاریخ مشخص است.

صهیونیست‌ها نمی‌توانند اقدام اساسی انجام دهند

سردار فدوی درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران، گفت: همه کشورهای منطقه محکم گفتند که اجازه نمی‌دهند که از هوای(آسمان) آنها استفاده شود، این بدان معناست که رژیم صهیونیستی نمی‌تواند اقدام اساسی انجام دهند و اقدام اساسی را زمانی می‌توانند انجام دهند که توانشان را نزدیک بیاورند، در هر صورت اقدام صهیونیست‌ها خیلی مهم نیست.

وی افزود: اگر صهیونیست‌ها خباثت یا اقدامی انجام دهند، همه زیرساخت‌های آنها به طرفه ‌العینی می‌تواند از بین برود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: صهیونیست‌ها خباثت کردند و شهید هنیه را در خاک کشور ما به شهادت رساندند.

آنها همچنین شهید نصرالله و نیلفروشان را نیز شهید کردند و ما در پی خباثت‌هایی که آنها انجام دادند، اقدام خود را انجام دادیم. وعده صادق۲ در پی خباثت‌های رژیم صهیونیستی انجام گرفت. اگر صهیونیست‌ها اقدامی انجام دهد، ما اقدامی انجام خواهیم داد که قابل مقایسه با وعده صادق۲ نخواهد بود.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه