حضور صمیمانه مدیرعامل پالایشگاه آبادان در جمع کودکان و معلولان + عکس

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۸:۴۶


مدیرعامل پالایشگاه آبادان در راس هیاتی ضمن حضور در محل موسسه"تکما"، پای صحبت معلولان، نابینایان و ناشنوایان نشست.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، حکیم قیم با همراه جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت پالایش  نفت آبادان، در قالب تور حضور در جامعه پیرامونی این مجتمع بزرگ پالایشی کشور، از بخش‌های مختلف مجموعه"تکما"(موسسه خیریه ویژه توانمندسازی کودکان و معلولان شهرستان) بازدید به عمل آورد و در جمع این قشر، اظهار کرد: از دو سال پیش تا کنون در این موسسه کارهای قابل‌ توجهی انجام‌ شده که فقط می‌تواند اقدامی بر خواسته از دل باشد و امثال ما تنها وظیفه پشتیبانی از این حرکت‌ها را داریم.

او با بیان اینکه پالایشگاه آبادان در بهسازی اماکن برای معلولان تلاش کرده، به موضوع به‌ کارگیری قشر معلول در این پالایشگاه در چارچوب مقررات حمایتی به‌ عنوان مطالبه عمومی جمع حاضر پرداخت و گفت: پالایشگاه آبادان مجموعه‌ای صنعتی است و به دلیل الزام های طب صنعتی محدودیت‌هایی برای جذب افراد با معلولیت‌های خاص دارد با این‌ حال در بخش‌هایی همچون مخابرات از قشر معلول استفاده‌ شده است.

مقام عالی وزارت نفت در پالاشگاه آبادان افزود: با توجه به اینکه در زمینه به‌ کارگیری نیرو محدودیت‌هایی وجود دارد اما درصدد هستیم زمینه را برای ایجاد بستر اشتغال و کارآفرینی این افراد فراهم کنیم.

مدیر عامل شرکت پالایش نفت آبادان در پایان انتظارهای رو به افزایش از پالایشگاه برای جذب و به‌ کارگیری معلولین را ناشی از کم‌توجهی دیگر نهادها در عمل به قانون سه درصد جذب این قشر از جامعه دانست. 

لازم به ذکر است که مجموعه تکما با تحت پوشش قرار دادن جامعه معلول و کودکان روستاهای محروم بستری برای کارآفرینی عرضه تولیدها و کتاب‌خوانی این قشر را فراهم کرده است.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.