تلاش واسطه‌ها برای همکاری ژاوی و منچستریونایتد

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۹:۵۵


طرفداری | ژاوی هرناندز، سرمربی سابق بارسلونا نمی‌خواهد دیگر در فوتبال اسپانیا مربیگری کند. 

به گزارش کریس ویلر از دیلی میل؛ ژاوی به یکی از گزینه‌های منچستریونایتد در صورت قطع همکاری با اریک تن هاخ تبدیل شده است. مطابق اطلاعات خبرنگار معتبر انگلیسی، طی چند ماه گذشته چنین واسطه برای ارتباط بین سرمربی اسپانیایی و شیاطین سرخ وارد عمل شده‌اند. عمر برادا، مدیر اجرایی منچستریونایتد پنج‌شنبه گذشته به شهر بارسلون سفر کرده بود و با وجود این که این یونایتد اصرار دارد تنها چند ملاقات مدیریتی صورت گرفته، این سفر شایعات حضور احتمالی ژاوی در لیست جانشینان تن هاخ را تشدید کرده است. رود فن نیستروی به طور مشخص یک گزینه برای کوتاه‌مدت خواهد بود و صحبت‌های ژاوی مبنی بر این که دیگر در لالیگا مربیگری نخواهد کرد، او را به عنوان یک احتمال جدی معرفی می‌کند. 

منچستریونایتد همچنان اصرار دارد که برنامه‌ای برای تغییر در کادر فنی‌اش ندارد و تیم اریک تن هاخ در نهایت آرامش برای دیدار با فنرباحچه در لیگ اروپا آماده می‌شود. خبرنگار دیلی میل در مورد گزارش ژاوی با شیاطین سرخ تماس گرفت اما آن‌ها اعلام کردند که در مورد شایعات رسانه‌ها اظهار نظر نمی‌کنند. تن هاخ پس از قهرمانی در اف‌ای کاپ در آستانه اخراج از اولدترافورد قرار داشت اما مدیران منچستریونایتد به این نتیجه رسیدند که یک فرصت دیگر برای مرد هلندی فراهم کنند. او پس از شروع پرنوسان فصل جدید هم فشار جدایی پس از دو سال و نیم را احساس می‌کند. پیروزی مقابل برنتفورد روحیه‌بخش بود اما در مورد ادامه این روند به صورت بلندموقت، تضمینی وجود ندارد. 

دو گزینه جانشینی اریک تن هاخ از لیست منچستریونایتد خارج شده‌اند. توماس توخل به عنوان سرمربی انگلیس انتخاب شد و گرت ساوتگیت مدعی شد که برنامه‌ای برای بازگشت زودهنگام ندارد. در واقع در کنار ژاوی، دو گزینه دیگر باقی‌ مانده‌اند؛ روبن آموریم و ادین ترزیچ. با وجود علاقه منچستریونایتد به روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ برای تصاحب جایگاه پپ گواردیولا در منچسترسیتی وسوسه شده است. 

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.