سورپرایز افتتاح حساب در بانک ملی ثبت نام وام بدون ضامن 300 و 500 میلیون تومانی بدون مراجعه حضوری

فردا نیوز . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۲۰:۵۱


اشخاص حقوقی مشتری بانک قرض الحسنه مهر ایران که به دریافت وام از این مجموعه تمایل دارند، بهتر است برای تسهیلات 300 میلیون تومانی طرح «مهریار» این مجموعه درخواست بدهند.

اشخاص حقوقی مشتری بانک قرض الحسنه مهر ایران که به دریافت وام از این مجموعه تمایل دارند، بهتر است برای تسهیلات 300 میلیون تومانی طرح «مهریار» این مجموعه درخواست بدهند.

به نقل از رده، اشخاص حقوقی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی هستند، باید در یکی از شعب بانک مهر ایران سپرده قرض الحسنه افتتاح و حداقل میانگین حساب سه ماهه ایجاد کنند. این وام به افرادی تعلق می‌گیرد که از طرف شرکت مشتری بانک مهر ایران، به این مجموعه معرفی شوند. این وام به ضامن نیاز دارد و بدون سود به متقاضیان پرداخت می‌شود. ضمنا ارائه اساسنامه و جواز کسب به همراه یک فقره چک به عنوان ضمانت به بانک ضروری است.

لازم به ذکر است که به این تسهیلات کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد و متقاضیان امکان بازپرداخت اقساط آن را طی 36 ماه دارند.
در صورت در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام، کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط به 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 18 میلیون و 857 هزار و 196 تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و نرخ سود آن نیز 318 میلیون و 919 هزار و 38 تومان خواهد بود.
هدف از ایجاد بانک قرض الحسنه مهر ایران چه بود؟
بانک مهر ایران با هدف گسترش معارف و مبانی شرع اسلام و فرهنگ قرض الحسنه و عمیق شدن هر چه بیشتر این سنت در ایران فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه از سال 1387 تاکنون انواع خدمات مجاز بانکی را به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌دهد.
در حال حاضر بانک مهر ایران دارای 504 شعبه فعال است. تعداد شعب فعال شهرستان این بانک 314 واحد اعلام شده است و تعداد خودپردازهای آن به هزار و 217 دستگاه می‌رسد.

وام بدون ضامن ۵۰۰ میلیون تومانی بانک ملی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

▪️در طرح اعتبار ملی، متقاضیانی که مراحل اعتبارسنجی بانک مرکزی را طی کنند، می‌توانند وام ۵۰۰ میلیون تومانی دریافت و در بازه زمانی ۱۲ تا ۳۶ ماهه بازپرداخت آن را با نرخ سود ۱۴ درصد پرداخت کنند. همچنین متقاضیان پس از دریافت وام می‌توانند از طریق کارت اعتباری یا سایر روش‌های اعلام‌شده از سوی بانک، خرید کنند.

▪️متقاضیان برای دریافت وام بدون ضامن ۵۰۰ میلیون تومانی بانک ملی، ابتدا نیاز به افتتاح حساب در سامانه بام این بانک دارند. ثبت نام و دریافت تسهیلات مجازی انجام می‌شود و متقاضیان نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک ملی ندارند.| تجارت‌نیوز

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه