مورایس: لیگ قهرمانان هنوز برای سپاهان تمام نشده است

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۲۰:۵۴


سرمربی سپاهان گفت: ۳ بازی دیگر پیش رو داریم و هنوز چیزی برای ما تمام نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با شارجه امارات گفت: صحبت کردن در مورد بازی ساده است، نتیجه نشان داد بازی چطور بود؛ شارجه از اول تمرکز نشان داشت و پرس از عقب و ضدحمله در دستور داشتند و بازیکنان خوبی برای ضدحمله داشتند. بازیکنان شارجه بیشتر از ما بازیکن مستقیم انجام دادند زیرا به این طور بازی کردن وفق پیدا کرده بودند؛ بعد از گل اول کنترل بهتری داشتیم و در نیمه دوم می‌توانستیم برتری داشته باشیم.

وی افزود: روی یک حرکت خوب حریف و تمرکز کم‌تر خط دفاعی ما گل دوم را خوردیم؛ آن زمان ریسک کردیم تا زمانی که بازی 3 بر یک سخت شد؛ به نظرم آن‌ها لیاقت برد را داشتند زیرا تمرکز و تلاش از خودشان نشان دادند.  اگرچه رقابت‌ها هنوز تمام نشده و 3 بازی دیگر پیش رو داریم اما فعلاً باید روی بازی بعدی در لیگ تمرکز کنیم.

سرمربی سپاهان در مورد تغییر ترکیب شارجه نسبت به ترکیب مورد انتظارش اظهار داشت: انتظار تغییر می‌رفت زیرا آن‌ها اخیراً بازی کرده بودند. برخی بازیکنان نیمه دوم اضافه شدند که بازیکنان خیلی خوبی هستند؛ البته به نظرم در این بازی تغییر خاصی نداشتند و سازماندهی یکسان بود اما بنظرم امروز یک هافبک آن‌ها عقب‌تر بازی می‌کرد و با 3 نفر از عقب بازی‌سازی می‌کردند. 

مورایس در پایان درباره تیم شارجه عنوان کرد: شارجه تیم خوبی است و کیفیت بازی آن‌ها در این رقابت‌ها جذاب است. بنظرم شارجه یک تیم خوب، مربی خوب و کیفیت تاکتیکی بود.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه