نیاز بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۲۲:۵۲


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل ۲۴ طرح نیمه تمام صنعتی استان نیاز است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛امیرتیمور موسویان در جلسه کارگروه رفع موانع تولید ایتان با اشاره به اینکه شمار زیادی از کارآفرینان در استان به امید رسیدن به تولید همه سرمایه خود را به میدان آورده اند از مسوولان خواست همه ظرفیت ها را برای تکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی بکار گیرند.

وی تاکید کرد: به تازگی دولت برای نوسازی ماشین آلات واحدهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد ۶۲ میلیون دلار سرمایه ارزی به استان ابلاغ کرده است که این امر می تواند کمک قابل توجهی برای واحدهای صنعتی در حال بهره برداری باشد اما طرح های نیمه زیادی در انتظار همت دولت هستند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: صاحبان واحدهای تولیدی استان که دارای ماشین آلات فرسوده هستند می توانند برای استفاده از این منابع مالی سفارش خود را در سامانه تجارت ثبت کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به اینکه بانک ها بازوان اصلی تامین سرمایه واحدهای تولیدی در استان هستند از مسوولان مرتبط خواست برای رونق تولید و اشتغال به کارآفرینان کمک کنند.

یدالله رحمانی تاکید کرد:برای رونق تولید و اشتغال باید از همه ظرفیت های موجود در کهگیلویه و بویراحمد به ویژه تجربه کارآفرینان استفاده کرد.

وی گفت: پارک موج های آبی یاسوج به عنوان یکی از پروژه های پیشران در کهگیلویه و بویراحمد ۹۰ فرصت شغلی مستقیم ایجاد کرده و برای ادامه فعالیت نیازمند حمایت بانک عامل در پرداخت اقساط معوق است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین بر برگزاری منظم نشست های کارگروه رفع موانع تولید در استان تاکید کرد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه