مرادمند این بار بدون بازوبند و چشم در چشم رونالدو

ورزش سه . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۲۲:۵۹


مدافع باتجربه استقلال در جدال با النصر عربستان تلاش زیادی داشت تا طبق برنامه کادرفنی هدف کسب امتیاز برابر حریف را شکل دهد که در نهایت اما دست تیمش خالی ماند.

به گزارش "ورزش سه"، کریس رونالدو برای بار سوم مقابل نمایندگان ایرانی در گلزنی ناکام ماند و موفق نشد این بار در تقابل با استقلال هم جشن گل خود را برپا کند.

برنامه این تیم اما با مصدومیت مهرداد محمدی در همان دقایق ابتدایی تا حد زیادی برهم خورد تا آبی‌ها که چشم به بازی چند لایه دفاعی و سود بردن از ضدحملات با توجه به سرعت محمدی داشتند، با مشکل بزرگی مواجه شوند. در خط دفاعی اما مرادمند که انتقادات زیادی را در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایش بعد از شکست هفته گذشته مقابل ذوب آهن متحمل شده بود، این بار شرایط خوبی را دنبال کرد و بارها با دفع حملات حریف، مانع از گلزنی آنها شد. یکی از حملات خطرناک النصر را می‌توان به شوت داخل محوطه جریمه رونالدو و تکل بلند این بازیکن برای تغییر مسیر توپ عنوان کرد که یک گل را برای آبی‌ها خرید.

استقلال اکنون با شکست برابر النصر بار دیگر کار خود را دنبال خواهد کرد و در بازگشت به لیگ برتر باید در جدالی سخت در خرم آباد مقابل خیبر قرار گیرد و به دنبال ارتقای جایگاه خود در جدول رده بندی لیگ با سرمربی جدیدش باشد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.